فرنت لاین دفندرز: درخواست اقدام فوری و آزادی برای آرش صادقی

سه شنبه, 25ام خرداد, 1395
اندازه قلم متن

Arash-sadeghi-fl-300x191

فرنت لاین دفندرز، سازمان بین المللی حمایت از مدافعان حقوق بشر با ابراز نگرانی از وضعیت آرش صادقی خواستار اقدام فوری و آزادی وی شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جاری «فرنت لاین دفندرز» در بیانیه ای با پرداختن به محکومیت و بازداشت آرش صادقی فعال سابق دانشجویی و مدافع حقوق بشر، با درخواست اقدام فوری در مورد آقای صادقی از مقامات ایران خواست فورا و بدون قید و شرط وی را آزاد کنند.

فرنت لاین دفندرز که یک سازمان بین المللی حمایت کننده از مدافعان حقوق بشر است در بیانیه خود با ابراز نگرانی از تایید محکومیت ۱۹ سال زندان آرش صادقی مدافع حقوق بشر و زندانی شدن وی اعلام کرد این محکومیت تنها به دلیل فعالیت‌های قانونی و بدون خشونت وی در دفاع از حقوق بشر است.

فرنت لاین دفندرز از مقامات جمهوری اسلامی ایران خواست آرش صادقی را فورا و بدون قید و شرط آزاد کنند، این سازمان همچنین از مقامات ایران خواست تضمین دهند که فعالان حقوق بشر قادر هستند در هر شرایطی فعالیت‌های قانونی خود را بدون ترس و محدودیت ادامه دهند.

فرنت لاین دفندرز سازمانی برای حمایت از مدافعان حقوق بشر است که در سال ۲۰۰۱ در دوبلین ایرلند فعالیت خود را آغاز کرد. این سازمان در حال حاضر در شهر بروکسل دفتر اصلی دارد و همچنین کارکنان میدانی مبتنی بر منطقه در امریکا، آسیا، افریقا و خاورمیانه دارد.

این سازمان از طرق مختلف برای مدافعان حقوق بشر در خطر، حمایت‌های فوری و کاربردی فراهم می‌کند.

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.