به گفته رئیس مرکز ایمونولوژی ایران ۳۵ درصد کودکان تهرانی علائم آسم دارند

Wednesday, 25th January, 2017
اندازه قلم متن

مصطفی معین ، رئیس مرکز تحقیقات ایمونولوژی ایران روز سه شنبه اعلام کرد بیش از ۳۵ درصد کودکان تهرانی مبتلا به علائم آسم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای معین در این باره گفت: « براساس آخرین پژوهش‌های ملی، میزان شیوع بیماری‌ آسم در ایران ۱۲ درصد است» و افزود که در تهران بیش از ۳۵ درصد از کودکان مبتلا به علائم تنفسی همچون سرفه و آسم هستند.

آقای معین با اشاره به روند رو به افزایش بیماری آسم در کشور، عامل اصلی شیوع این بیماری را آلودگی هوا عنوان کرد.

آلودگی هوا در تهران و چند شهر بزرگ ایران در سال های اخیر علاوه بر تعطیلی چند روزه مدارس، عده ای را نیز روانه بیمارستان ها کرده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.