مسئولین محترم اگه احیانا خواستین به زلزله زدهای کرمانشاه سر بزنین چکمه همراه داشته باشین بالاخره بارونه سیلاب اومده داخل چادرا و کانکسا خیس میشین
*****
سرپل ذهاب را آب برد اما مسئولان هنوز در خوابند.
وضعیت دردناک مردم زلزلهزده در شهر سرپل ذهاب پس از بارندگی
******