حضرتی: استعفای وزیر بهداشت در اعتراض به کاهش بودجه سلامت

Sunday, 30th December, 2018
اندازه قلم متن

ماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتر خود از استعفای وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، الیاس حضرتی در حساب توییتر خود نوشت: متاسفانه باخبر شدم، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه‌ سلامت، استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه تمام دلسوزان است که مانع از استعفای ایشان شوند و امیدوارم به‌زودی وزیر بهداشت دوباره در دولت حاضر شوند.

از: ایلنا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.