جبهه ملی ایران: حضور نیروهای بیگانه تحت هر عنوانی در داخل کشور مردود است

دوشنبه, 2ام اردیبهشت, 1398
اندازه قلم متن

 

جبهه ملی ایران در بیانیه‌ای حضور شبه‌نظامیان بیگانه را محکوم کرد

حضور نیروهای بیگانه تحت هر عنوانی در داخل کشور مردود است»

هموطنان عزیز! ملّت بزرگ ایران

در طلیعه بهار ۱۳۹۸، سیل خروشان و ویرانگر، چندین استان و شهر و روستای میهن عزیزمان را درهم نوردید و در این سوانح هولناک صد ها هزار ایرانی خانه و زندگی و کاشانه و کشتزار های خود را از دست دادند.

صرف نظر از اینکه بسیاری از این حوادث دردناک با دور اندیشی و پیش‌بینی و برخوردهای علمی و کارشناسانه، قابل پیش‌گیری و یا حداقل قابل تعدیل می‌بود و صرف‌نظر از اینکه مسئولان جمهوری اسلامی که تمام دارایی‌ها و امکانات مالی و تدارکاتی کشور را در اختیار دارند در یاری‌رسانی به هموطنان مصیبت زده ما، نهایت بی‌کفایتی و کم‌توجهی خود را به وضوح به نمایش گذاشتند. علاوه بر آن، در روزهای اخیر در اقدامی تأسف‌بارتر بر خلاف عقل و منطق و در تضاد با قانون اساسی، نیروهای شبه‌نظامی خارجی مانند حشدالشعبی و النجباء عراق، فاطمیون افغان و زینبیون پاکستان را به عنوان کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به داخل خاک ایران آوردند و این در شرایطی اتفاق می‌افتد که بسیاری از ایرانیان وطن‌دوست در سراسر کشور که آماده یاری‌رسانی به هموطنان مصیبت زده خود بوده و هستند، از رفتن به مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی منع و جلوگیری می‌شوند.

آیا حضور این نیروهای شبه نظامی بیگانه که خشم همگانی ملت ایران را بر انگیخته است چه انگیزه و اهدافی را دنبال مینماید؟ آیا چه ضرورتی برای ورود این نیروها با یونیفرم و پرچم بیگانه به داخل خاک ایران وجود داشته است؟

جبهه ملی ایران حضور نیروهای نظامی و شبه نظامی بیگانه را در داخل کشور، با هر مستمسک و تحت هر عنوان، مخالف قانون اساسی و مصالح و امنیت ملی می‌داند و آن را اقدامی نابجا و مردود می شمارد و خواهان پایان دادن هرچه زودتر به این حرکت نسنجیده می‌باشد.

اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

تهران شورای مرکزی جبهه ملی ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.