هاشم خواستار؛ پورمحمدی و امثال وی نمی دانند در کشور چه خبر است، بمانید تا قیام نهایی مردم ایران را ببینید

شنبه, 5ام مرداد, 1398
اندازه قلم متن

هاشم خواستار خطاب به مردم ایران گفت، ای ملت قهرمان و ای توده های ایران، آزادی حق شماست و این حق گرفتنی است، بیایید همه با هم به پا خیزیم و آزادیمان را به دست آوریم سید هاشم خواستار نماینده مبارز معلمان آزاده کشور و فعال سیاسی در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی»، با ابراز قدردانی از حمایتهای گسترده مردم از کمپین درخواست استعفای علی خامنه ای و تغییر قانون اساسی گفت، اگر حمایتهای شما مردم قهرمان ایران از ما ۱۴ تن و دیگر آزادیخواهان نبود این جماعت حاکم پوست یک به یک آزادیخواهان را می کندند. از شما مردم که فارق از قومیت و مذهب و اعتقاد، آزادیخواهان و فعالان را این گونه حمایت می کنید سپاسگذاریم . نماینده مبارز معلمان آزاده کشور در بخشی از این مصاحبه با اشاره به کتاب «بحران دمکراسی» ترجمه دکتر نورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی و مقایسه آن با «توضیح المسائل» آیت الله ها گفت، علت تمامی پیشرفتهای بشر تا به امروز و رسیدن به این درجه از علم و دانش «آزادی و دمکراسی» بوده است، و وقتی ما می بینیم که دکتر نورعلی تابنده توجه خود را معطوف به «آزادی و دمکراسی» می کند درمی یابیم که وی می داند سرنوشت و آینده ایران با «آزادی و دمکراسی» تامین می شود. ولی در نقطه مقابل «توضیح المسائل» آقایان را که نگاه می کنیم هیچ چیزی از آن برای جامعه و اداره کشور نمی توان استخراج کرد، «توضیح المسائل» و آقایان باید به جایگاه اصلی خود یعنی حوزه ها و مسجدها بازگردند، و اداره کشور به دست آزادیخواهان و مدیران متخصص سپرده شود. این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به حصر و حبس آزادیخواهان افزود، دکتر نورعلی تابنده فرزند راستین دکتر محمد مصدق است، دکتر تابنده، مصدق زنده زمان است، چرا باید او در حصر باشد، درویش یعنی چه؟
 
درویش کسی است که خود را از بدیها دور می کند، دراویش مورد قبول همه جهانیان هستند، مگر بد است که خودمان را از بدیها دور کنیم، ما همه باید درویش باشیم. ملت قهرمان ایران و ای دراویش، ما همه باید با هم متحد باشیم و مانند آقای تابنده یک آزادیخواه باشیم که سرنوشت و آینده ملت ایران با «آزادی و دمکراسی» تامین خواهد شد. هاشم خواستار در بخش دیگری و در ارتباط با سخنان سخنگوی قوه قضائیه که گفته ایران زندانی سیاسی ندارد گفت، رژیم گذشته هم می گفت که زندانی سیاسی نداریم و امروز در حالی سخنگوی قوه قضائیه می گوید زندانی سیاسی نداریم که زندانهای ایران پر از زندانی سیاسی است، بهترین فرزندان این مملکت در زندانها می باشند و استوار مانند کوه در برابر استبداد در راه رسیدن به «آزادی و دمکراسی» ایستاده اند. زندانیان سیاسی ما ستارگانی هستند که در آسمان ایران عمرشان را برای «آزادی و دمکراسی» در زندانها گذراندند و با استقامت خود گلوی دیکتاتور را به شدیدترین نحو فشرده اند.
 
آقای خواستار در بخش پایانی این مصاحبه در واکنش به سخنان مصطفی پورمحمدی که از جنایات و قتل عام سال ۱۳۶۷ دفاع کرد گفت، ننگ بر شما و امثال شما آقای پورمحمدی. شما همین الان هم اگر می توانستید مرا و امثال مرا تکه تکه می کردید ولی آن دوران گذشته است. قتل عام ۱۳۶۷ «هولوکاست» ایران بود. افتخار من این است که از این زندانیان قتل عام شده دفاع کرده و می کنم و وصیت کرده ام که مرا در کنار آنها به خاک بسپارند، چرا که می دانم «آزدی و دمکراسی» به این مملکت خواهد آمد و هر تابستان مزار این شهیدان گل باران خواهد شد. گویا آقای پورمحمدی و امثال وی نمی دانند در کشور چه خبر است، من به آنها می گویم چه خبر است، انقلاب ۵۷ با چند صد نفر از مسجد آغاز شد یادتان هست؟ شما حرکت مردم را در سال ۷۸ ندیدید؟ خیزش مردم در سال ۸۸ را ندیدید؟ قیام عمومی مردم که در ۱۵۰ شهر در دی ماه ۹۶ رخ داد را چطور؟ آن را هم ندیدید؟ پس بمانید تا قیام نهایی مردم ایران را به چشم ببینید. اندکی صبر سحر نزدیک است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.