بازداشت ۲۰ نفر در مهمانی مختلط در ماسال

یکشنبه, 17ام آذر, 1398
اندازه قلم متن

استان‌وایر– سایت محلی «ماسال‌نیوز» از دستگیری ۲۰ دختر و پسر در یک «پارتی مختلط شبانه» در شهرستان «ماسال» در استان گیلان خبر داده است.

این سایت به نقل از یک منبع آگاه نوشته که ماموران در محل بازداشت این افراد مقادیری «مشروبات الکلی» کشف و ضبط کرده‌اند.

میانگین سنی افراد بازداشت شده ۱۸ تا ۲۷ سال اعلام شده که تعدادی از آنها از شهرستان‌های هم‌جوار برای شرکت در این برنامه به ماسال رفته بودند.

۱۷ آبان ماه امسال هم فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری ۱۳ جوان در «پارتی شبانه» در یکی از روستاهای شرق این شهرستان خبر داده بود.

در سال‌های اخیر اخبار منتشر شده دربارهٔ دستگیری افراد در شهرهای مختلف ایران به اتهام شرکت در «پارتی‌های مختلط» و «مصرف مشروبات الکلی» افزایش یافته و گزارش‌هایی دربارهٔ بازداشت تعدادی از جوانان در استان‌های مختلف منتشر شده‌ است.

این بازداشت‌ها حتی به مهمانی‌های خانوادگی چون جشن‌های تولد و عروسی نیز کشیده شده و تاکنون ده‌ها تن در این ارتباط بازداشت یا به قید تعهد و پرداخت جریمه آزاد شده‌اند.

پلیس ایران پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ و به‌ویژه در سال‌های گذشته بارها با حمله به مهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسم خصوصی تعداد بسیاری را بازداشت و تحویل مقام‌های قضایی داده‌است.

دامنه دخالت پلیس در مهمانی‌های خصوصی که در اوایل انقلاب بهمن ۵۷ به اوج خود رسیده و سال‌ها بود که فروکش کرده بود، در سه سال سال اخیر و در پی دستور آیت‌الله علی خامنه‌ای مبنی بر برخورد با آنچه وی «آسیب‌های اجتماعی» می‌نامد، دوباره افزایش یافته‌ است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.