هه ژار علی پور: بیدادگاهی تحت عنوان جمهوری اسلامی!

جمعه, 27ام دی, 1398
اندازه قلم متن

هوشمند علیپور را در مدت بازداشت بمدت چهار ماه در مخوف ترین دخمه ها و شکنجه گاه های شهرهای بانه ،سقز و سنندج، بدور از دسترسی به داشتن وکیل و ملاقات یا تماس با دنیای بیرون، زیر شکنجه و فشارهای روحی و جسمی وادار به اقرار و گرفتن مستند سازی و اعتراف‌گیری و حکم اعدامش را صادر کردند.

چه کسی حاضر است حکم اعدام خودش را امضاء کند در حالیکه می‌داند این رژیم جای هیچ‌گونه اعتماد و باوری نیست ولی در بدترین شرایط مجبور می‌شود علیه خودش اقرار کند تا بلکه برای چند دقیقه‌ای هم که شده، از زیر شکنجه و تهدیدات وحشیانه ای که بر وی صورت گرفته خلاصی شود و نفسی بکشد.

مستند سازی و اعتراف‌گیری در جمهوری اسلامی نه تنها هیچ خریداری ندارد، بلکه بلعکس بر علیه خود آن سیستم پر از خفقان و شکنجه اش به چالشی در بین جناحهای خود حکومت تبدیل می‌شود و این را اعترافاتی که بارها و قبلاها از زندانیان سیاسی گرفته اند ثابت‌ کرد که این ترفند ها هم نمی‌تواند زمینه اعدام و یا حبس‌های طولانی مدت علیه زندانیان را به اجرا بگذارند.

جمهوری اسلامی از بدو سرکار آمدنش با راه انداختن ماشین ارعاب، سرکوب و آدم‌کشی برای بقای عُمرش از هیچ جنایتی دریغ نکرده است. چهل سال گذشته برای مردم ایران به جز فقر و محرومیت، سرکوب و فلاکت و ترویج فرهنگ خرافه پرستی و تروریسم در منطقه و جهان بهمراه نداشته است.
در دوره‌های معینی در گذشته و تا به امروز جواب صدای هر اعتراض و عدالتخواهی و حقوق اجتماعی مردم را با گلوله و باتوم، زندان و شکنجه یا اعدام داده است.

مردم آزادیخواه در ایران، توده‌هایی که هر دوره علیه جنایات این رژیم و علیه کلیه معضلات اجتماعی به خیابان‌ها آمده اند و فریاد می زنند :
«این رژیم باید برود»
«این رژیم را نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم»
«اصلاح طلب، اصولگرا، دیگر تمامه ماجرا»
و ده‌ها شعار رادیکال دیگر، پیام کاملا روشن و واضح علیه کل نظام با تمام جناح و دسته هایش است. مردم ایران  «دشمن» خودشان را کاملا می‌شناسند و باید هرچه زودتر شر این حکومت را از جامعه و منطقه پاکسازی کرد.
جمهوری اسلامی باید به جرم کشتار و جنایات علیه بشریت محاکمه ،سران و رهبران آدمکش و شکنجه گرانش تحت تعقیب دادگاه های بین المللی حقوق بشری قرار و تاوان کلیه جنایاتی را که مرتکب شده‌اند پس بدهند.
هه ژار علی پور

۱۶ ژانویه ۲۰۲۰


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.