هشدار درباره حضور توریست‌های چینی در جشنواره زمستانی همدان

یکشنبه, 6ام بهمن, 1398
اندازه قلم متن

امیر خجسته، نماینده همدان در مجلس، با اشاره به احتمال حضور توریست‌های چینی در جشنواره «ایران باشکوه» در همدان، خواستار لغو این رویداد شد.

او در توییتی که روز شنبه، پنجم بهمن، منتشر کرد از مسئولان وزارت بهداشت و سازمان پدافند غیرعامل خواست تا «با توجه به شیوع بیماری ناشناخته در چین»، در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

amirkhojasteh@Khojasteh_ir

در روز های آینده و در رویدادی به نام توریست های وارد شهر های کشور از جمله می شوند!
با توجه به شیوع بیماری ناشناخته در چین، مسئولین وزارت بهداشت و سازمان پدافند غیرعامل باید چاره ای برای جلوگیری از انتقال این ویروس به کشور و یا لغو این رویداد بیندیشند؟!

۲۱ people are talking about this

جشنواره «ایران باشکوه» از روز جمعه ۴ بهمن در همدان آغاز شده و قرار است تا روز ۲۰ بهمن ادامه یابد. مشخص نیست توریست‌های چینی چه روزی قرار است به ایران وارد شوند.

پیش از این، مسئولان گردشگری استان همدان اعلام کرده بودند که چون تاریخ برگزاری این جشنواره زمستانی با سال نوی چینی‌ها همزمان شده، میزبان توریست‌های چینی در این رویداد خواهند بود.

حسین عرفانی، رئیس اداره مراقبت در وزارت بهداشت ایران، روز جمعه ۴ بهمن با اشاره به نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا گفت که مراقبت‌های لازم در مورد مسافرانی که از چین به ایران می‌آیند، انجام می‌شود.

ویروس تنفسی کرونا تاکنون ۴۱ نفر قربانی در چین بر جای گذاشته است. همچنین ۱۲۸۷ نفر در کشورهای مختلف جهان به این ویروس آلوده شده‌اند. در ایران تاکنون گزارشی درباره ابتلا به این ویروس منتشر نشده است.

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.