بلک‌ریوارد مکالمات تلفنی ضبط شده خبرگزاری فارس را منتشر کرد

پنجشنبه, 24ام آذر, 1401
اندازه قلم متن

به دنبال هک گسترده خبرگزاری فارس، گروه هکری «بلک ریوارد» تعداد زیادی از مکالمات تلفنی ضبط‌ شده‌ این خبرگزاری را منتشر کرد.

در این مکالمات تلفنی، خبرنگاران فارس با انتخاب افراد خاصی به عنوان گفت‌وگو شونده، تلاش می‌کنند ادعاهای حکومت درباره خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی را مطرح کنند. 

در یکی از این مکالمات، سلیمی نمین، یکی از روزنامه‌نگاران طرفدار حکومت و از نزدیکان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، می‌گوید که روزنامه‌ها علیه افشاگری ایران‌اینترنشنال موضع بگیرند.

پیشتر گروه هکری بلک ریوارد اعلام کرده بود وب‌سایت خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران را هک و نزدیک به ۲۵۰ ترابایت دیتا را از تمام سرورها و کامپیوترهای این مجموعه حذف کرده است.

در ۳۰ مهر ماه نیز این گروه هکری، پس از ضرب‌الاجل ۲۴ ساعته به مقام‌های ایران برای آزادی زندانیان خیزش انقلابی، اسناد شرکت توسعه انرژی اتمی ایران را منتشر کرد.

بر اساس این اسناد، تنها در یک مورد، شرکتی متعلق به سپاه‌ پاسداران، قراردادی به ارزش بیش از ۷۰۰ هزار دلار‌ با سازمان انرژی اتمی بسته است.

این گروه همچنین اطلاعات شامل «نسخه خام و بکاپ ۳۲۴ اینباکس مربوط به شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران» را در دسترس عموم قرار داد و از دولت‌ها، سازمان‌ها، محققان و خبرنگاران در سراسر دنیا خواست که آنها را بررسی و راستی‌آزمایی کنند.

علاوه بر این‌ها، گروه هکری بلک ریوارد اعلام کرد ایمیل مدیران و کارمندان شبکه پرس تی‌وی، متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی را هک کرده است.

این گروه با ارسال ایمیل جمعی با اشاره به مبارزه مردم ایران برای دست‌یابی به حقوق اولیه خود و سرکوب حاکمیت، از روزنامه‌نگاران این شبکه خواست «صدای مردم» باشند.

این گروه هکری در ایمیل خود با اشاره به انتشار ویدیوی تعرض جنسی نیروهای سرکوب به یکی از معترضان، خطاب به کارمندان پرس تی‌وی نوشت: «با دروغ خواندن آزار جنسی زنان ایرانی به وسیله نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی چقدر حاضرید آبروی خود را بفروشید؟ قبل از این که خیلی دیر شود به آینده خود فکر کنید.»

از: ایران اینترنشنال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.