توقف فروش بلیت جایگاه زنان، یک دقیقه پس از آغاز بلیت فروشی

چهارشنبه, 8ام آذر, 1402
اندازه قلم متن

 

تنها در فاصله یک دقیقه پس از آغاز بلیت فروشی، سایت سازمان لیگ اعلام کرد که تمام بلیت‌های بخش زنان به فروش رسیده است.

با اعلام کانال رسمی باشگاه پرسپولیس، تنها یک دقیقه پس از آغاز رسمی بلیت فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا، سامانه بلیت فروشی اعلام کرد که ظرفیت جایگاه ویژه زنان تکمیل شده است. 

تکمیل شدن یا به ادعای سامانه بلیت فروشی سازمان لیگ، پایان یافتن بلیت‌ سکوهای زنان در کمتر از یک دقیقه، می‌تواند معنی «گزینشی شدن» ورود زنان به ورزشگاه را داشته باشد. 

کانال تلگرامی باشگاه پرسپولیس ساعت ۱۲:۰۸ دقیقه امروز چهارشنبه ۸آذر۱۴۰۲، از آغاز بلیت فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. همین کانال خبری ساعت ۱۲:۰۹، با انتشار تصویری از سایت بلیت فروشی سازمان لیگ که در آن تعداد بلیت‌های باقی مانده برای زنان را «صفر» اعلام کرده بود، نوشت: «تمام بلیت‌های جایگاه بانوان به فروش رسیدند.» 

باتوجه به مراحل خرید بلیت توسط هواداران که شامل نوشتن نام، نام خانوادگی، شماره ملی، تایید هویت و پرداخت بانکی می‌شود، در‌صورتی‌که بالاترین سرعت اینترنت در ایران نیز در اختیار مردم قرار گرفته باشد، باز هم فرایند خرید در کمتر از ۳ دقیقه غیرممکن است. 

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر، با وارد کردن زنان گزینشی از میان زنان مامور نیروی انتظامی، کارمندان حراست فدراسیون‌ها و ادارات دولتی و انتخاب برخی ورزشکاران و سلبریتی‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی، فدراسیون جهانی فوتبال را در مورد «آزاد بودن حضور زنان در ورزشگاه‌ها» فریب داده است.

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.