واکنش گسترده افکار عمومی به «قتل یک پاکبان شهرداری»

سه شنبه, 1ام اسفند, 1402
اندازه قلم متن

واکنش گسترده افکار عمومی به «قتل یک پاکبان شهرداری»

دو روز پس از انتشار خبر «قتل یک پاکبان شهرداری» به ظن «توهین به پرچم‌های ۲۲ بهمن»٬ کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار پاسخگویی سیستم قضایی شدند.

بر اساس گزارشی که ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ توسط همشهری آنلاین منتشر شد، دو روز پیش از مراسم حکومتی ۲۲ بهمن یک پاکبان شهرداری تهران به قتل رسیده است.

همشهری آنلاین نوشت که قاتل در توجیه اقدام خود گفت فکر می‌کردم مقتول می‌خواهد به پرچم‌های برافراشته به مناسبت ۲۲ بهمن اهانت کند.

همشهری‌آنلاین که متعلق به شهرداری تهران است، ساعاتی پس از انتشار بدون هیچ توضیحی خبر قتل پاکبان شهرداری را از سایت خود حذف کرد.

 بنا بر اظهارات همکاران مقتول که در شب حادثه با او بوده‌اند، در حالی که پاکبانان شهرداری مشغول تمیز کردن پل نیایش تهران بوده‌اند ناگهان یک پژو توقف کرده و بدون دلیل به سمت مقتول  رفته و با او گلاویز می‌شود. در جریان این درگیری پاکبان از پل به پایین پرت شده و جانش را از دست می‌دهد.

یکی از همکاران فرد مقتول گفته ما فورا به سمت او رفتیم تا مانع فرارش شویم اما قاتل ما را هم تهدید کرد و گفت اگر به دنبالش برویم، ما را هم به پایین پرتاب می کند. او سپس سوار ماشینش شد و با همراهانش فرار کرد.

وی افزوده چند خودرو نیز موقع عبور از زیر پل، جسد دوستمان را هم زیر گرفتند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ «برای پاکبان پل نیایش» به این قتل واکنش نشان دادند.

گروهی دیگر از کاربران خواستار روشن شدن ابعاد این پرونده شدند.

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.