همخوانی علیرضا عصار و حنانه فدوی؛ «امیدوارم شروعی باشد بر باز شدن راه موسیقی برای دختران»

یکشنبه, 13ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

 


علیرضا عصار در اولین قسمت یک برنامه اینترنتی ویژه موسیقی که از شبکه اینترنتی نماوا پخش می‌شود، با خواننده زنی به نام حنانه فدوی همخوانی کرد.

ویدیوی همخوانی این دو خواننده در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی بسیار همرسان شده است.

علیرضا عصار با انتشار بخشی از این اجرا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «امیدوارم این هم‌صدایى شروعى باشد بر باز شدن هر چه بیشتر راه موسیقى براى تمام دختران ایران عزیزمان.»

حنانه فدوی هم با انتشار ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، از تلاش علیرضا عصار در «باز کردن راه دخترها» برای آوازخوانی تشکر کرده است.

ترانه «بازگشته» یا آنچنان که معروف است «امید جانم ز سفر باز آمد»، یکی از آثار علی تجویدی،‌ نوازنده و آهنگساز است که آن را در آواز اصفهان ساخت. شعر آن از رحیم معینی کرمانشاهی، ترانه‌سرای برجسته است و نخستین بار ارکستر گلها آن را با صدای دلکش اجرا کرد.

بعد از انقلاب، علیرضا افتخاری در آلبوم «به یاد استاد»‌ این ترانه و شماری دیگر از ترانه‌های قدیمی دلکش را بازخوانی کرد که با اعتراض خانم دلکش روبرو شد.

در نخستین قسمت برنامه «کنسرتینو» که از شبکه نمایش خانگی و اینترنتی نماوا پخش می‌شود، علاوه بر همخوانی علیرضا عصار و حنانه فدوی، گروه راک ایرانی «اوهام» هم قطعاتی اجرا کرد.

از: بی بی سی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.