میردامادی: نفوذی‌ها کسانی هستند که مرگ بر اسراییل سر می‌دهند

پنجشنبه, 11ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن
 
میردامادی: نفوذی‌های مرگ هنیه کسانی هستند که مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند
میردامادی: نفوذی‌های مرگ هنیه کسانی هستند که مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند

«محسن میردامادی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته است برای پاسخ به کشته شدن «اسماعیل هنیه»، باید نفوذی‌هایی که تا مغز استخوان نظام نفوذ کرده‌ را شناسایی کرد؛ نفوذی‌هایی که نه در بین منتقدین نظام، بلکه آن‌هایی هستند که فریاد مرگ بر اسراییل‌شان تا تل‌آویو می‌رسد.

او با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «ترور بهت‌آور اسماعیل هنیه دردناک بود و پاسخ می‌طلبد. موثرترین پاسخ کوبنده به اسراییل، شناسایی و قطع‌ید عوامل نفوذی است که تا مغز استخوان نظام نفوذ کرده‌اند. سراغ منتقدین و معترضین نروید؛ نفوذی‌ها از کسانی هستند که فریاد مرگ بر اسراییل آن‌ها تا تل‌آویو می‌رسد.»

هم‌زمان روزنامه جمهوری اسلامی در مقاله‌ای اشاره کرده که عوامل ترور اسماعیل هنیه را باید در بین نفوذی‌ها جست‌وجو کرد.

این روزنامه نوشته است: «اصلی‌ترین آسیب، وجود عوامل نفوذی در داخل خودمان است. اینکه رژیم صهیونیستی می‌تواند موشک خود را از پنجره اتاق خواب اسماعیل هنیه در نقطه کاملا حفاظت شده‌ای در تهران عبور بدهد و او را به شهادت برساند، هیچ مفهومی غیر از این ندارد که این رژیم جنایتکار در داخل خودمان عوامل نفوذی دارد.»

در این مقاله همچنین آمده است: «ما برای مصون ماندن از ترورها باید اولا قدرت رهگیری خودمان در برابر پرنده‌های دشمن را تقویت کنیم و ثانیا اقدام به یک پاکسازی ریشه‌ای در مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی خودمان کنیم. از انتقام گرفتن مهم‌تر، بستن راه‌های نفوذ دشمن در هوا و زمین و شناسایی و مجازات عناصر وابسته است که از آن غفلت می‌کنیم، همان “ایلی‌کوهن‌”های وطنی که با فریبکاری تا بالاترین سطوح نفوذ می‌کنند و عوامل اصلی ترورها هستند.»

ایران وایر 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.