ناطق نوری: مردم می‌پرسند تکلیف حیف و میل‌های میلیاردی چه شد؟

یکشنبه, 29ام تیر, 1393
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: انتقاد ناطق نوری رییس دفتر بازرسی دفتر خامنه ای و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره لزوم رسیدگی به حیف و میل های دولت احمدی نژآد هم در تلویزیون جمهوری اسلامی سانسور شد تا مساله “کش” پیدا نکند!

علی‌اکبر ناطق‌نوری رییس دفتر بازرسی دفتر علی خامنه ای در یک مصاحبه تلویزیونی غیر مستقیم به دولت احمدی نژاد اشاره نمود و گفت: «اگر بنا شود فرد مسئولیتی را عهده‌دار شود و پس از آن بگوید هرگونه که دلم خواست بیت‌المال را خرج و هزینه می‌کنم و تا هنگامی که مسئولیت دارد بگوییم که مصلحت نیست سخنی مطرح کنیم و پس از دوران مسئولیت نیز بگوییم که حالا آن فرد رفته و دیگر به مرده لگد نمی‌زنند، پس چه زمانی باید به حساب بیت‌المال رسیدگی شود؟ وی افزود: «یکی از مشکلات کشور ما تعارف و رودربایستی است، اگر اعلام می‌کنیم چند میلیارد را حیف و میل کردند، رسیدگی کنیم و نتیجه را به اطلاع برسانیم”.

به گزارش شرق سخنان آقای نوری با تاخیر در تلویزیون پخش میشد تا مسئولان سانسور بتوانند سخنان وی را سانسور کنند. به گزارش سایت انتخاب، برای کنایه به سانسور آقای نوری در جای دیگری از سخنانش گفت: «ما وقتی به خانه می‌رسیم، هنوز صحبت‌های ما در حال پخش‌شدن است!».

شبکه دوم سیما که با زیرنویس «پخش زنده» پخش می‌شد، پس از کنایه آقای نوری عبارت مذکور را حذف کرد و تنها نوشت «سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق در حرم امام (ره)». شرق از سایت “جماران” در این مورد نقل قول نموده است که: “با وجود آنکه سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق با تاخیر از تلویزیون پخش می‌شد تا اتفاقاتی چنین سانسور شود، اما ظاهرا اشتباه مسوولان سانسور این شبکه، باعث پخش سخنان کنایه‌آمیز رییس دفتربازرسی مقام معظم رهبری شد”.

سانسورگفته های رییس دفتر بازرسی دفتر ولی فقیه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حکایت از باز هم کوچکتر شدن حلقه خودی های گرد ولی فقیه و حکومت او دارد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. اگر ز تاغ رعیت ملک خورد سیبی
    برآورند غلامان او درخت از بیخ
    چه رسد که ملک ماهیانه ۱۸ میلیار تومان شهریه به طلاب بدهد برای تثبیت مرجعیت نداشته خود .