جلوگیری از حضور خاتمی در مراسم عروسی دختر موسوی و رهنورد

شنبه, 15ام اسفند, 1394
اندازه قلم متن

ماموران امنیتی با حکم دادستانی از حضور محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران در مراسم عروسی دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد جلوگیری کردند. خاتمی گفت به‌رغم این حادثه “دلش با عروسی است” که پدر و مادرش در حصر به سر می‌برند.

محمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق ایران نتوانست در مراسم عروسی دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد شرکت کند.
سایت کلمه در روز شنبه (۱۵ اسفند/۵ مارس) نوشت در حالی که موسوی و رهنورد به دلیل حصر خانگی از حضور در مراسم عروسی دخترشان پیشاپیش منع شده بودند، ماموران امنیتی از شرکت محمد خاتمی در این مراسم نیز جلوگیری کردند.

بنا به این گزارش ماموران امنیتی با حکم دادستانی مانع از خروج خاتمی از منزلش شدند.

علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد مردم ایران در مراسم عروسی اعلام کرد که به‌رغم تلاش زیاد خاتمی برای شرکت در این مراسم، ماموران از خروج وی از منزل ممانعت کردند.
خاتمی نیز در اشاره کوتاهی به این اقدام گفته است که “در تمام طول برنامه دلش با عروسی است که مادر و پدرش در حصر به سر می‌برند.”

arusi-dokhtare-musavi

عکسی از مراسم عروسی نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد

محافظان محمد خاتمی پیشتر با حضور در سالن عروسی مقدمات شرکت او را مهیا کرده بودند، اما پس از حضور ماموران امنیتی و “اندک درگیری” در جلوی منزل خاتمی، امکان شرکت خاتمی در این مراسم منتفی شد.

خانواده کروبی نیز در این مراسم حضور داشته‌اند. بنا به گزارش سایت کلمه نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی در تماسی تلفنی به خاتمی گفته است که “در نبود پدر و مادر منتظر حضور شما بودیم.” دختر موسوی از این “مشکل پیش آمده” ابراز تاسف کرده است.

با وجود تقویت دولت روحانی در پی پیروزی نسبی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، به‌نظر می‌رسد فشارها بر محمد خاتمی، میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی به این زودی‌ها کاهش نخواهد یافت.

حمایت خاتمی از لیست امید (لیست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت) و پیروزی قاطع نامزدان این لیست در تهران، سبب ناخشنودی اصول‌گرایان تندور و دستگاه قضایی جمهوری اسلامی شده است.
از: دویچه وله
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.