امام جمعه اصفهان: اجازه داده نمی‌شود رقاصه‌ها بعد ازانتخابات جشن پیروزی بگیرند و روسری بردارند

شنبه, 6ام خرداد, 1396
اندازه قلم متن

چرا در شهری مانند اصفهان باید شاهد کشف حجاب در جشن های انتخاباتی و سکوت مومنان باشیم؟
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خطبه های نماز جمعه از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ وی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه دشمنان امیدوار بودند مشکلات اقتصادی حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند گفت: این حضور مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب زد.

آیت ا.. طباطبایی افزود:اگر برخی سستی ها از جمله دیر رساندن تعرفه ها و کمبود صندوق نبود؛ مردم در میزان مشارکت در انتخابات رکوردشکنی می کردند.

وی تاکید کرد:افرادی که نامزد مورد نظرشان رای نیاورد فضا را آرام نگه داشتند.

امام جمعه اصفهان گفت:برخی برای به آشوب کشیدن جامعه بعد از انتخابات چراغ سبز نشان دادند اما به حول و قوه الهی این چراغ سبزها خاموش می شود.

آیت ا.. طباطبایی به رفتارهای برخی هواداران در جشن های انتخاباتی در خیابان های مختلف انتقاد کرد و افزود:مردم اگر روزی ببینند رفتارهای برخی در جشن های انتخاباتی با پایمال کردن خون شهدا همراه است و دولت اقدامی نمی کند، خود مقابل هنجارشکنی ها می ایستند.

وی گفت: اگر همه مردم در مورد امر به معروف و نهی از منکر احساس وظیفه کنند، منکرات از بین می رود؛ چرا در شهری مانند اصفهان باید شاهد کشف حجاب در جشن های انتخاباتی و سکوت مومنان باشیم؟

آیت ا.. طباطبایی به سفر ترامپ رییس جمهور آمریکا به کشورهای عربستان و برخی نقاط دیگر اشاره کرد و گفت: دنیای کفر روز به روز تصمیماتی علیه کشورمان می گیرند و بدنبال ضربه زدن به ما هستند اما اگر مردم متحد باشند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

در این حال روزنامه شهروند نیز گزارش داد: امام جمعه اصفهان امروز گفته است: اجازه داده نمی‌شود رقاصه‌ها جشن پیروزی بگیرند و روسری بردارند؛ اگردولت این کار را نکند مردم خودشان جلوی آن‌ها راخواهند گرفت و عدم ورود مردم تا امروز به دلیل عدم ایجاد تشنج بوده است


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.