پشت پرده واردات ۲۳ کشتی شکر توسط آقازاده‌ها

دوشنبه, 6ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

shekar

نماینده ارومیه در صحن علنی مجلس با بیان اینکه اکنون کارخانه‌های قند و شکر محصولات خود را انبار کرد‌ه‌اند و امکان پرداخت پول چغندر کشاورزان را ندارند، گفت: اقدام وزارت صنعت خلاف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش بولتن‌نیوز، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جریان تصویب بندهایی از لایحه رفع موانع تولید ملی در مجلس اظهار داشت: این لایحه رفع موانع تولید نامگذاری شده اما متأسفانه مصوبات آن به تسهیل واردات کمک می‌کند و به لایحه رفع موانع واردات تبدیل شده است. وی در مورد ماده ۲۸ الحاقی به این لایحه تأکید کرد: تصویب الحاقی ماده ۲۸ به این لایحه خلاف نظر رهبری بوده و همه این دو صفحه الحاقی برای تسهیل واردات کالای خارجی کشور تنظیم شده است. قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه اکنون کارخانه‌های قند و شکر محصولات خود را انبار کرده‌اند و امکان پرداخت پول چغندر کشاورزان را ندارند، گفت: وزیر صنعت آقای نعمت‌زاده در این شرایط ۲۳ کشتی شکر وارد کرده که این خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست مجلس است.

وی تأکید کرد: شکر توسط آقازاده‌ها وارد می‌شود و از طرفی شعار حمایت از تولید ملی داده شده اما همه این اقدامات و این لایحه در حمایت از واردات است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.