بولتن‌نیوز: شایعه فوت میرحسین موسوی تکذیب شد

شنبه, 9ام مرداد, 1395
اندازه قلم متن

mir-hossein

امروز ۹ مرداد ۱۳۹۵ خبری منتشر شد و اعلام شد که میرحسین موسوی فوت کرده است.

آفتاب‌‌نیوز: امروز در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها شایعه‌ای منتشر شده که در حال فراگیر شدن است و آن شایعه درخصوص میرحسن موسوی است. براساس این شایعه، ادعا می‌شود که میرحسین موسوی امروز فوت کرده است.

سایت بولتن‌نیوز نوشت: با پیگیری‌ها از منابع آگاه و مطلع، معلوم شد این شایعه کاملا کذب بود و کاملا تکذیب می‌شود. بنابراین و براساس گفته‌های منابع کاملا موثق، میرحسین موسوی در سلامت کامل به سر برده و هیچ مشکلی که حیات و یا حتی سلامت وی را تهدید کند وجود ندارد.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. بنظر میاد برای اطرافیان خامنه ای مسجل شده که مرگ خامنه ای تا پایان سال اتفاق خواهد افتاد فلذا ممکن است با مرگ او جریانات خلاف میلشان در کشور روی بدهد و موسوی و همسرش و حتی کروبی نیز به یک نیروی بالقوه ی مخالف تبدیل شوند پس میشود چنین برداشت نمود که قبل از مرگ خامنه ای این سه نفر را بنحوی بکشند تا ملت کسی را بعنوان رهبری آینده حرکتشان نداشته باشند و اگر حرکتی هم رخ دهد تحت عنوان شورش سرکوب کنند و من عقیده ام بر این است که هر چه مرگ خامنه ای نزدیکتر بشه جان این سه نفر در خطر خواهد بود و قاطعانه بگم به عنوان گروگان استفاده خواهند شد که ملت را سر جای خودشان بنشانند و بعد از خاموشی غائله ی احتمالی اینبار بعنوان سران کودتا یا هر عنوان دیگری محاکمه و اعدامشان کنند و یا در صورت عدم توفیق در مهار حرکت ملی آنها را به قتل برسانند و خود نیز به دنبال سوراخ موش و فرار و اختفا باشند.