صفحه اینستاگرام “پیلبان” به دستور مقام قضایی مسدود شد

یکشنبه, 17ام تیر, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – صفحه اینستاگرام “پیلبان”، یکی از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران، در پی انتشار یک ویدیو، با دستور مقام قضایی مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صفحه اینستاگرام “پیلبان” مسدود شد.

همزمان با روز انتخابات ریاست جمهوری ایران، صفحه اینستاگرام این آژانس دیجیتال مارکتینگ، مبادرت به انتشار ویدیویی از صف پرتعدادی از مردم در تهران که در انتظار رونمایی از یک نوشیدنی جدید بودند، کرد. در پی این اقدام، بسیاری از کاربران صفحات مجازی، استقبال وسیع مردم از این محصول را با تعداد افراد حاضر در شعبه های انتخاباتی مقایسه کردند، این موضوع به مسدود شدن صفحه اینستاگرام “پیلبان” با دستور مقام قضایی منجر شد.

ظهر امروز، تمامی محتوای این صفحه با بیش از ۱۶۰ هزار دنبال کننده حذف شد و تنها یک تصویر با مضمون “حسب دستور مقام قضایی این صفحه به دلیل انتشار محتوای مجرمانه مسدود شد” در آن قرار گرفت.

“پیلبان”، یکی از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران و مبتنی بر خلاقیت است؛ این آژانس در زمینه بازاریابی دیجیتال، برندینگ و دیزاین، خدمات خود را ارائه می‌دهد، “پیلبان” همچنین انجام پروژه‌های برندینگ و نام‌گذاری، طراحی سایت و شبکه‌‌های اجتماعی را نیز در لیست خدمات خود دارد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.