حمله اصلاح‌طلبان به دختران انقلاب و سفرهای خارجی مردم، همزمان با اعلام وفاداری به نظام

پنجشنبه, 23ام فروردین, 1397
اندازه قلم متن

سایت دماوند

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی: «من اعتراض اخیر دختران را بیشتر یک نوع لجبازی می‌بینم، لجبازی با کسانی که کشور را اداره می‌کنند و انعکاس نارضایتی‌های دیگری است که در مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی وجود دارد. بالاخره حجاب یک قانون در کشور ما است و این روش، روش اعتراض صحیحی نیست.»

مصطفی تاجزاده، عضو جبهه مشارکت: «اعتراض دختران خیابان انقلاب را کاملا مدنی می دانم اما معتقدم بهتر بود این اعتراض در چارچوب قوانین موجود صورت می گرفت تا بصورت گسترده‌تر و بدون هزینه ادامه پیدا کند. مثلا باداشتن حجاب، روسری را علم می کردند. تداوم شعار “رای من کو” درسال ۸۸، احقاق حق این دختران برای آزادی حجاب است.»

سعید لیلاز، تحلیلگر سیاسی – اقتصادی اصلاح طلب: «تلاطم کنونی در قیمت دلار ادامه فتنه ۹۶ است. اصلاح طلبان آماده همکاری با حکومت هستند. در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۱ میلیون ایرانی به خارج سفر کردند که اگر سفرهای زیارتی و کاری را از آن کسر کنیم حدود ۷ میلیون نفر فقط برای سفرهای تفریحی به کشورهای خارجی و عمدتا همسایه رفتند. این ۷ میلیون نفر بیش از ۱۴ میلیارد دلار مصرف ارزی داشتند. خب این مصرف ارزی در بخش سفر با درگیری کشور با آمریکا همخوان نیست و باید کنترل شود.»

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.