ویدئو: گفتار روحانی در مورد ارتش همراه با طعنه به سپاه

چهارشنبه, 29ام فروردین, 1397
اندازه قلم متن

تنش میان روحانی و سپاه‌ پاسداران بار دیگر علنی شد

#روحانی امروز در سخنرانی روز #ارتش باردیگر به #سپاه_پاسداران طعنه زد و گفت (ارتش هرگز وارد بازی‌های سیاسی نشده و به وصیت امام راحل به خوبی عمل کرده و نام هیچ یک از امیران و بزرگان ارتش در فسادهای کشور وجود ندارد.)

احتمال بسیار بعد از موضع‌گیری امروز روحانی مجدد شاهد درگیری لفظی میان فرماندهان سپاه پاسداران و دولت خواهیم بود، ضمن اینکه رهبر ایران(#خامنه‌ای) به احتمال بسیار در مقابل روحانی موضع‌گیری خواهد کرد.

تنش‌ میان روحانی و سپاه پاسداران در مدت کوتاهی علنی نبود و پشت‌پرده با یکدیگر درگیر جنگ قدرت بودند.

اما موضع‌گیری چند روز گذشته #فرماندهان_سپاه در مورد ورود نظامیان جهت انتخابات ریاست‌جمهوری باردیگر موجب شد که روحانی این جنگ قدرت را علنی کند.

آن‌ها ابتدا با راه‌اندازی #اطلاعات_سپاه نهاد موازی #وزارت_اطلاعات تصمیم به مقابله با دولت و جریان اصلاحات گرفتند و حال با افزایش قدرت‌شان در اقتصاد به دنبال تصاحب موقعیت‌های سیاسی هستند.

سپاه پاسداران با قدرت اقتصادی و نظامی در سال‌های گذشته نقش دولت موازی را ایفا کرده و حال به دنبال تصاحب کرسی‌های سیاسی کلیدی جهت در اختیار گرفتن قدرت کامل است.

@rooznegarmedia


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۲ نظر

  1. آقای محترم تمامی قدرت در دست ولی فقیه است و دولت ها تدارکاتچی رهبرشان اند. رهبر منشا فساد بوده و هست. ۴۰ سال است که اینها هرچه آدم دزد، فاسد، جانی و تبهکار، فرد ناشایست و بی وجدان بوده است را جمع کرده اند و هرچه انسان شایسته و باشرف و وجدان بوده است را کنار گذاشته اند. نتیجه جز این نمیتوانست باشد. لطفا برای تطهیر رهبر فاسدتان تلاش نکنید. دیگر خیلی دیر است.
    مازیار

  2. ببینید عزیزان من ، ما هرچه فساد در این کشور داریم متاسفانه از ناحیه دولت بوده است. سپاه معظم پاسداران ، نور چشم رهبر و ادامه دهنده نهضت ۵۷ تحت منویات رهبری عزیز است. متاسفانه نه دولت محترم روحانی بلکه کل دولتهای جمهوری اسلامی فاسد از کار درامدند. نظام ما اسلامی است اما دولت ما خیر. شاید انتقاد وارد باشد که تشکیلات تحت امر رهبری فرار مالیاتی داسته باشند که این نقیصه حتما مورد عنایت رهبری است ولی شما نگاه کنید چیزی به اسم اختلاسهای چند هزار میلیاردی، زد و بندها و رانتهای دولت در زمینه بحران بازار ارز، زمین خواری و ساخت و سازهای غیر قانونی، وامهای چند هزار میلیاردی ساختگی، عزل و نصبها و پارتی بازی و هزاران مورد از این دست ، همه و همه در دولتهای ماست ونه فقط دولت محترم روحانی بلکه احمدی نژاد خاتمی و رفسنجانی نیز از این فساد مبرا نیستند. نورچشمهای سپاهی و ارتشی ما کجا به چنین فسادهایی راه دارند!!!!. پس دولت محترم کاری به سپاه نداشته باشد، سپاه یعنی رهبر و بهتر است جلو فسادش را بگیرد. من فکر میکنم با این بی بندوباری و بی خیالی دولتها ما اصلا نیاز به دولت نداریم و همین سپاه براحتی کشور را اداره میکند، همانگونه که طی ۸ سال جنگ کسور توسط سپاه و بسیج و ارتش اداره شد. با تشکر