بازداشت ۲ خانم به دلیل ترانه خواندن در کرمانشاه/ ناجا: باعث جریحه شدار شدن افکار عمومی شدند

یکشنبه, 28ام دی, 1399
اندازه قلم متن

بازداشت 2 خانم به دلیل ترانه خواندن در کرمانشاه

“پیج های انتشار دهنده این کلیپ نیز توسط پلیس فتا مسدود شد.”

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عوامل مربوط به انتشار یک کلیپ در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدام این افراد باعث جریحه شدار شدن افکار عمومی شده بود.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ‌حسن حیدری‌ اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که در نزد افکار عمومی بازتاب منفی داشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی همکاران پلیس امنیت عمومی مشخص شد چند نفر خانم در یک مراسم هنجار شکنانه اقدام به آوازخوانی کرده و سپس کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این اقدام به سفارش یکی از واحدهای صنفی و با هدف تبلیغات توسط یکی از کانون های تبلیغاتی شهر کرمانشاه انجام شده است.

 رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا پس از شناسایی کلیه عوامل دخیل در این کلیپ هنجارشکنانه، هماهنگی های لازم با مراجع قضائی برای دستگیری آنها به عمل آمد و همکاران ما نسبت به دستگیری خانم های هنجار شکن، صاحب واحد صنفی و صاحب کانون تبلیغاتی اقدام کردند.

سرهنگ حیدری همچنین از پلمب واحد صنفی و دفتر کانون تبلیغاتی خبر داد و گفت: پیج های انتشار دهنده این کلیپ نیز توسط پلیس فتا مسدود شد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند. شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد می شود.

به نقل از: عصر ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.