هفت تجمع اعتراضی برگزار شد

یکشنبه, 28ام خرداد, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه بیست و هشتم خرداد، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان ادارات تامین اجتماعی در شهرهای شوش، اهواز، کرمانشاه، کرخه، هفت تپه، شوشتر و رشت، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز یکشنبه بیست و هشتم خردادماه ۱۴۰۲، گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی شهرهای رشت، کرخه و هفت تپه در مقابل ادارات تامین اجتماعی این شهرها، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع بازنشستگان در اعتراض به “ترمیم مستمری و دریافت حقوق بالاتر از خط فقر، برخورداری از خدمات درمانی رایگان، ارتقای خدمات رفاهی و اعاده‌ ی استقلال سازمان تامین اجتماعی” صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز، کرمانشاه، شوشتر و شوش

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، امروز یکشنبه بیست و هشتم خردادماه ۱۴۰۲، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای اهواز، کرمانشاه، شوشتر و شوش در مقابل ادارات تامین اجتماعی این شهرها، دست به تجمع زدند.

بازنشستگان معترض با سردادن شعارهایی اعتراضی از قبیل “بازنشسته بیداره، از تهدید بیزاره”، “گرانی، تورم بلای جان مردم” و “بازنشسته داد بزن، حقت رو فریاد بزن” خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

 

 

 

 

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.