مدیرعامل نساجی: زنان در تهران می‌توانند به استادیوم بروند، اما در قائم‌شهر نمی‌توانند؟

سه شنبه, 25ام مهر, 1402
اندازه قلم متن

صادق درودگر،‌ مدیرعامل نساجی مازندران درباره ورود زنان به استادیوم وطنی قائم‌شهر گفت: «ما خواهش کردیم، پیگیری کردیم ولی حتی نامه‌های‌مان جواب داده نمی‌شود. نماینده‌مان در جلسه شورای تامین خیلی نمی‌تواند حرف‌هایش را به نتیجه برساند. نمی‌دانم دلیلش چیست.»

هواداران زن نساجی مازندران، نخستین گروه از زنان ایرانی بودند که توانستند یک مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا را در استادیوم ببیند.

مدیرعامل نساجی دراین باره گفت: «نمی‌دانم فرق ما با انزلی، تهران و سیرجان چیست. ما داخل خاک ایران نیستیم؟ همه زنان ما یک فرهنگ دارند. همین زنان در تهران به بازی با الهلال آمدند و حضور خوبی در آن بازی داشتند. مشکلی هم به وجود نیامد و بسیار محترمانه آمدند، تشویق کردند و رفتند.»

درودگر درباره رایزنی با مقامات مختلف در مازندران خبر داده است: «زنان علاقه‌مند هستند که بازی‌های نساجی را ببینند. دوستان ما نزد نماینده رهبری و امام جمعه قائم‌شهر هم رفتند و توضیح دادند. این کار دیر یا زود اتفاق می‌افتد، پس بهتر است به دست خودمان‌ انجام شود نه با زور AFC. ما طبق درخواست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سرویس بهداشتی جداگانه، جایگاه جداگانه و مسیر ورود و خروج جداگانه ایجاد کردیم که الزامات کار است.»

مدیرعامل نساجی گفت: «آخرین بار روز یک‌شنبه، نامه‌ای به آقای بهاروند، رئیس سازمان لیگ ارسال کردم و از او خواستم که با آقای تاج مکاتبه کنند تا او با استاندار مازندران و حتی وزیر کشور صحبت کند. خود آقای تاج به عنوان نایب رئیس AFC مسئول این کار است و باید این کار را پیگیری کند. من از او درخواست کردم که این کار را پیگیری کند. امیدوارم این مساله بسیار ساده به گره‌ای تبدیل نشود که در آینده با سرخوردگی با دندان باز شود.»

از: ایران اینترنشنال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.