تجمع کارگران شیشه قزوین دراعتراض به عدم پرداخت ۸ماه حقوق مقابل کارخانه!

پنجشنبه, 13ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

kargaran-shisheh-ghazvin

امروز۱۲آبان، کارگران شیشه قزوین دراعتراض به عدم پرداخت ۸ماه حقوق دست به تجمع مقابل کارخانه واقع درجاده رشت زدند.

به گزارش ۱۲آبان صبح قزوین، طی تماس یکی از کارگران کارخانه شیشه قزوین واقع در جاده رشت، از تجمع کارگران این کارخانه در مقابل درب ورودی شرکت مطلع شدیم.

این کارخانه با ۳۲۰ کارگر در بخشهای تولید شیشههای دوجداره، سکوریت و ضد گلوله فعالیت میکند و به گفته کارگران مشغول در این شرکت، روند فروش و تولید به خوبی انجام میشود و درآمد میلیاردی حاصل از فروش تولیدات مشهود است.

بنابر اظهارات تماس گیرنده،کارگران این کارخانه در سال جاری هیچگونه حقوقی دریافت نکرده و در امرار معاش خود دچار مشکلات شدیدی شده اند.

کارگران این کارخانه به سه بخش استخدامی، قراردادی و پیمانکاری تقسیم میشوند که کارگران استخدامی و قراردادی ۲ ماه اول سال را حقوق دریافت کردهاند و ۶ ماه است هیچگونه دستمزد دیگری دریافت نکردهاند اما کارگران پیمانکاری ۸ ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند.

به گفته این کارگر، مدیران این کارخانه عیدی سال گذشته نیز هنوز را به کارگران پرداخت نکردهاند و علارغم جریان داشتن روند تولید و فروش، مدیران شرکت حقوق کارگران را با وعده و عید به تعویق میاندازند.

کارگران این شرکت طی نامه هایی به استانداری، فرمانداری و شورای شهر مشکلات خود را بیان کردهاند اما در این ۸ ماه هیچگونه اقدامی در جهت رفع مشکل کارگران این شرکت انجام نشده است.

به گفته این کارگر معترض در سفر رئیس جمهور به قزوین تمام کارگران به صورت مکتوب و تماس با سامانه ۱۱۱ مشکلات خود را ثبت و درخواست رسیدگی داشتهاند اما همچنان مشکلات وجود دارد و سامانه ۱۱۱ نیز پاسخگو نیست.

کارگران این کارخانه هم اکنون در مقابل این شرکت تجمع کرده و خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلاتشان هستند.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.