عبدالسلام مردان رزگه، از زندان ارومیه به بیمارستان منتقل شد

یکشنبه, 3ام فروردین, 1399
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – عبدالسلام مردان رزگه، شهروند بازداشتی در زندان ارومیه امروز شنبه ۲ فروردین‌ماه به دلیل وخامت حال جسمی و با علائم مشکوک به کرونا به بهداری زندان منتقل و از آنجا به بیمارستان خارج از زندان اعزام شد. آقای مردان زرگه از تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه در اعتراض به تداوم بازداشت و بلاتکلیفی خود دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه ۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۹، عبدالسلام مردان رزگه، شهروند بازداشتی در زندان ارومیه به بیمارستان خارج از زندان اعزام شد.

گفته می‌شود وی با علائم مشکوک به بیماری کرونا همچون تب و لرز به بهداری زندان منتقل شده و ساعاتی بعد به بیمارستان خارج از زندان اعزام شد.

این شهروند زندانی از تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال گذشته در اعتراض به تداوم بازداشت و بلاتکلیفی خود دست به اعتصاب غذا زده است.

عبدالسلام مردان رزگه، فرزند محمد اهل شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی است. او از تاریخ ۷ آبان‌ماه ۱۳۹۷ در بازداشت بسر می‌برد.

بسیاری از زندانیان در ایران به عنوان آخرین راه برای رسیدن به خواسته‌هایشان دست به اعتصاب غذای اعتراضی می‌زنند. بسیاری از این اعتصاب‌ها در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات پرونده، مراعات نشدن حقوق زندانی و یا بازداشتی و بلاتکلیفی‌های بلندمدت بوده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.