جبهه ملی ایران-خارج از کشور، از فراخوان مادران جانباختگان راه ازادی و همچنین خانوده‌های دادخواه مبنی بر تحریم این انتخابات نمایشی و بی‌اثر در سرنوشت ملت ایران، حمایت می‌کند

پنجشنبه, 14ام تیر, 1403
اندازه قلم متن

جبهه ملی ایران-خارج از کشور، از فراخوان مادران جانباختگان راه ازادی و همچنین خانوده‌های دادخواه مبنی بر تحریم این انتخابات نمایشی و بی‌اثر در سرنوشت ملت ایران، حمایت می‌کند

هموطان گرامی، ما نیز براین باوریم که:

۱-  تبانیِ غیر قانونی مقام مسئول اول کشور (علی خامنه‌ای) با نهادهای قضایی و اجرایی کشور که تحتِ امر وی هستند، همواره عامل تقلبی شدن هر نوع انتخابات بوده است.

۲-  ریاست جمهوری فاقد اختیارات در تمام موارد سرنوشت ساز و تعیین کننده برای سیاست کلان کشور است و ذیل ریاست خامنه‌ای فقط می‌تواند مجریِ اوامر و برنامه‌های شرورانه وی باشد.

۳- هیچ نوع شفافیت درباره نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری قابل به تصور نیست، زیرا اتاق تجمیع‌آرا! در کنترل خامنه‌ای است، با رویکردی محرمانه! و تعیین کننده نهایی نتایج خامنه ای است نه میزان مشارکت مردم، ولو در چارچوب کاندیداهای گزینشی.

۴ – هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی (گذشته از سوابقی که دارند)، حتا جسارتِ بیان استقلالِ رأی در مقابلِ علی خامنه‌ای در چارچوب قانون اساسی رژیم را نداشته و ندارند. از این روی ما شخصیتی مستقل،  دانا یا جسور که امیدی ولو اندک برای تغییر در وضعیتِ اسفبار کشور ایجاد کند، مشاهده نمی‌کنیم تا امیدوار به تقابلی مسالمت‌‌آمیز بین منافع مردم و استبداد شویم.

۵- با توجه به وضعیت حاکم که ناشی از خودکامگیِ استبداد و فساد حاکم است و ادامه سرکوب خشن ملت بویژه زنان قهرمان ایران‌زمین، ما مشارکت در این انتخابات را تحقیر ملی ارزیابی می‌کنیم و امیدوار به مقاومت ملت ایران در “گستره‌ای نوین” برای احیای خیزش “زن زندگی آزادی” هستیم.

پاینده باد مقاومت ملی ایرانیان و ایران ‌زمین در مقابل این استبداد.

جبهه ملی ایران-خارج از کشور

۱۵ تیر ۱۴۰۳

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.