تحقیق و تفحص از “شرکت‌ تاسیسات دریایی” مجددا کلید خورد

دوشنبه, 18ام آبان, 1394
اندازه قلم متن

دهدشتی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از تحقیق و تفحص درباره عملکرد شرکت تاسیسات دریایی در قالب ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس خبر داد.

حسین دهدشتی نماینده آبادان با اشاره به آخرین اخبار درباره تحقیق و تفحص از شرکت تاسیسات دریایی ایران گفت: تحقیق و تفحص از شرکت تاسیسات دریایی قرار است در قالب ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس پیگیری شود.

وی افزود: به دلیل اینکه طرح تحقیق و تفحص از شرکت تاسیسات دریایی ایران در مجلس، مشمول مرور زمان قرار گرفت و رئیس مجلس هم اذعان داشت که زمانی برای رسیدگی به این طرح وجود ندارد، قرار شد این تحقیق و تفحص در غالب ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس بررسی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد،: طرح تحقیق و تفحص از شرکت تاسیسات دریایی طبق ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس دو هفته قبل به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع داده شد که این موضوع اواخر هفته گذشته مورد موافقت اعضای کمیسیون انرژی قرار گرفت.

دهدشتی با بیان اینکه عمده بررسی‌ها در رابطه با عملکرد شرکت تاسیسات دریایی طبق اطلاعات و گزارشات واصله به کمیسیون انرژی پیگیری خواهد شد، تاکید کرد: در راستای بررسی عملکرد فعالیت شرکت تاسیسات دریایی طبق ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس قرار است از مسئولین سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به کمیسیون انرژی، دعوت بعمل آید تا با جمع بندی دیدگاه‌ها نهایتا گزارشی به هیئت رئیسه مجلس ارسال شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد: بررسی عملکرد فعالیت شرکت تاسیسات دریایی طبق ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس معطوف به موضوع قراردادها، دستمزدها، رشد شرکت‌های وابسته به تأسیسات دریایی، بررسی سهام و نحوه واگذاری این شرکت‌ها و موضوع دکل‌ها خواهد بود.

دهدشتی در پایان خاطر نشان کرد: می‌توان موضوع بررسی عملکرد شرکت تاسیسات دریایی طبق ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس را یک نوع تحقیق و تفحص دانست، تحقیق و تفحصی که در مدت زمان کوتاهی عملیاتی خواهد شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.