فراخوان صدای موج سبز: در اعتراض به حضور محمود احمدی نژاد در سازمان ملل

سه شنبه, 28ام شهریور, 1391
اندازه قلم متن

فراخوان صدای موج سبز: در اعتراض به حضور محمود احمدی نژاد در سازمان ملل و درخواست بسته شدن کلیه لانه های جاسوسی جمهوری اسلامی در جهان

بیش ازصد سال است که از موج مبارزات دموکراسی و آزادی خواهی مردم ایران علیه رژیم های استبدادی حاکم بر این کشور و حدود سه سال از موج جدید دموکراسی خواهی آنان علیه کودتای انتخاباتی رژیم جمهوری اسلامی به مهندسی ایت ال … خامنه ای می گذرد.

سه سالی که در آن ایرانیان داخل و خارج کشوربه انحاء مختلف، اعتراض خود را علیه رییس جمهوری تحمیلی و رژیم استبدادی ولایتی- فقاهتی ایران نشان داده اند. رژیمی که قادر به درک ساده ترین مبانی حقوق انسانها نمی باشد.

شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در روز۱۸ سپتامبر با حضور حدود ۱۳۰ رییس دولت های عضو شروع بکار خواهد کرد.

محمود احمدی نژاد نیزقصد دارد به رسم سنت سالهای قبل در ردای رییس جمهور” منتخب مردم ایران” در این مجمع حضور یابد.

ما ایرانیان آزادی خواه اعتقاد راسخ داریم که محمود احمدی نژاد نه نماینده واقعی مردم ایران است و نه می تواند چهره مناسبی از مردم ایران در شان آنها و همچنین مجامع بین المللی نشان دهد.

تجربیات سالهای گذشته حضور او در مجمع عمومی سازمان ملل و سخنان نابخردانه او همچون سخنانش در انکار واقع هولوکاست ، واقعه ۱۱ سپتامبر یا دیده شدن هاله نور در اطرافش هنگام سخنرانی در این مجمع نشان از ان دارد که وی قصد دارد با ایراد سخنرانی های پرهیاهو توجه جهانیان را از موضوع های زندانیان سیاسی، اعدام ها، نقض حقوق بشر و محدود کردن آزادی های مدنی در ایران ، به مسائل دیگری برگرداند.

بنابراین ، ما ایرانیان آزادی خواه قصد داریم سه شنبه ۲۵ سپتامبر بین ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر در مقابل دفتر نخست وزیری انگلستان، ضمن مخالفت با حضور وی در سازمان ملل به عنوان نماینده مردم، از کشورهای دموکرات جهان بخواهیم در اقدامی مشابه انگلستان و کانادا، سفارت خانه های ایران را که به لانه جاسوسی علیه اتباع ایرانی آن کشورها تبدیل شده اند، در خاک خود تعطیل کنند. چرا که سفرای فعلی نه نماینده مردم هستند و نه قادراند که منافع ملت ایران را پاسداری کنند.

حضور گسترده ما در این تظاهرات، موجب دلگرمی هموطنانمان در داخل کشور خواهد بود.
قرار ما ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مقابل دفتر نخست وزیری انگلستان
۱۰ Downing Street, London SW1A 2AA
صدای موج سبز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.