امام جمعه تهران: افراد لاابالی بدانید تمام برنامه‌های زشت شما مورد دقت پلیس سری است / ناجا اگر برخورد نکند گناهکار است / سر برهنه پشت فرمان می نشینند؛ به این نمی‌شود گفت آزادی / آزادی محدود است، نه مطلق

جمعه, 3ام اردیبهشت, 1395
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: در بند به بند سخنرانی امام جمعه (امروز) میتوان با کمی دقت واهمه ها ودلواپسی های ناشی از ترس، ناتوانی و زبونی حکومتی در حال زوال را از احتمال شورش و قیام مردم مشاهده کرد. بعد از سالها بکار بردن حربه ارعاب و سرکوب مردم به عنوان تنها شیوه حفظ حکومت اسلامی اکنون که متوجه بی اثربودن آن شده اند، نمیدانند چه باید بکنند!

به گزارش ایسنا به نقل از پیک ایران، محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نمازجمعه این هفته تهران در سخنانی ضمن دعوت خودش ونمازگذاران به تقوای الهی در سخنانی، اظهار داشت: فصل تابستان نزدیک است و از مردم شریف و نجیب ایران به ویژه تهران انتظار می‌رود پوشش اسلامی را رعایت کنند،

نیروی انتظامی ظاهراً هزاران مأمور نامحسوس در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر به کار گرفته که با شیوه‌ای بسیار متین و ارزنده تمام شرایط امر به معرف و نهی از منکر را رعایت می‌کنند و بالاخره اینها احساس وظیفه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به نظرم انسان‌هایی می‌خواهند با نظام و اسلام دهن کجی کنند، بعضی مناظر را به بنده نشان دادند که واقعاً بد است. انسان نمی‌تواند نسبت به آنها بی تفاوت باشد و نیروی انتظامی باید با کسانی که مظاهر اسلامی را زیر سوال می برند برخورد کند و اگر برخورد نکند گناهکار است. خطیب نمازجمعه تهران اضافه کرد: به افراد لاابالی تذکر می‌دهم که بدانید تمام برنامه‌های زشت شما مورد دقت پلیس سری است، اما اینها با شیوه‌ای بسیار متین و ارزنده با شما برخورد می‌کنند؛ خوشبختانه امر به معروف و نهی از منکر قانونی و مصوبه مجلس است و دولت هم در مقاطع مختلفی بیان کرده که مطیع مجلس و قانون است.

موحدی کرمانی با تأکید براینکه مشکل اصحاب فتنه درسال ۸۸ این بود که به قانون تن ندادند، اظهار داشت: در هر صورت به جای اینکه قانونی اقدام کنند غیرقانونی عمل کردن دو مردم به به خیابان‌ها ریختند و اشکال اصلی‌شان این بود و انشاءالله این بی قانونی دیگر تکرار نمی‌شود. امام جمعه موقت تهران با تأکید براینکه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به قانون ندارد گفت این یک وظیفه سنگین دینی است؛ مگر برای نماز، روزه و حج از مجلس مصوبه می‌گیریم. امر به معروف نهی از منکر مانند سایر اعمال اسلامی است و باید اجرا شود. موحدی کرمانی تأکید کرد: گاهی می‌گویند که مردم آزادند، بله ما هم می‌گوییم مردم آزادند اما معتقدیم این آزادی محدود و نه مطلق است. آزادی که فردی داشته باشد و وزن نظام را پایین بیاورد و خون شهدا را هتک کند، ممنوع است. وقتی سر برهنه و یا بدحجاب پشت فرمان نشسته نمی‌شود به آن بگوییم آزادی است، بلکه آزادی حدی دارد.

از: پیک ایران

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.