متنی از محمدرضا عالی پیام (هالو) درباره حملات تهران

Thursday, 8th June, 2017
اندازه قلم متن

«بالاخره پرچم داعش تو تهران هم بالا رفت. ولی مبادا فکر کنیم این کار امروز و دیروزه. نخیر.

اون زمان که نیروهای اطلاعاتی امنیتی داشتن روی دستگیری و بازجویی آتنا دائمی و اسماعیل عبدی و هنگامه شهدی و الهام رسول باقی و اسماعیل احمدی راغب و گلرخ ابراهیمی و آرش صادقی و سید مهدی موسوی و …. کار میکردن، داعش مشغول برنامه ریزی این عملیات بود.

اون موقع که برادران نظامی انتظامی تو جمعیت میلیونی پاسارگاد دنبال ضدانقلاب و برانداز می‌گشت، داعش مشغول برنامه ریزی این عملیات بود.

اون موقع که برادران اطلاعاتی تو خیابونا موقع جشن پیروزی انتخابات از مردم عکس و فیلم میگرفتن داعش مشغول برنامه ریزی این عملیات بود.

اون موقع که برادران ارزشی از دیوار سفارت خونه ها و سرکنسول گری ها بالا میرفتن داعش مشغول برنامه ریزی این عملیات بود.

الان من نمی‌دونم اینا دارن چیکار میکنن و اونا دارن چه برنامه ای رو تدارک میبینن. ولی امیدوارم دیگه شاهد تیکه پاره شدن مردم بیگناه هموطنم نباشم. خیلی دردناکه صب برا درآوردن یه لقمه نون برای شکم زن و بچه بری بیرون، شب نشده خبر بیوه شدن زنتو و یتیم شدن بچتو بهشون بدن.»

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.