واکنش‎ ها به شکایت دادستان از وزیر ارتباطات| شوخی روحانی با قوه قضائیه+فیلم

دوشنبه, 6ام اسفند, 1397
اندازه قلم متن
رئیس‌جمهور گفت: قوه قضاییه می‌گوید که از وزیر جوان دولت شکایت می‌کند، در حالی که وزیر کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد. او به نفع مردم کار می‌کند و به دستورات بی‌ربط اعتنا ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس سیاسی- معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور روز یکشنبه در گفت‎وگویی از شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز و دادستان کل کشور از وزیر ارتباطات خبر داد و گفته بود: تذکرات متعددی در رابطه با ضرورت اجرای قوانین و مصوبات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و اجرای دستورات قضائی به وزیر ارتباطات داده شد که علی رغم اجرای قانون، دستورات قضائی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی بر هر مسئولی واجب و لازم است اما متأسفانه وزیر ارتباطات به هیچ‌کدام از این تذکرات تمکین نکردند.(جزئیات بیشتر)
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ امروز حسن روحانی، رئیس‌جمهور به این خبر واکنش نشان داد و گفت: قوه قضاییه می‌گوید که از وزیر جوان دولت شکایت می‌کند، در حالی که وزیر کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد. او به نفع مردم کار می‌کند و به دستورات بی‌ربط اعتنا ندارد. ما وقتی جوان بودیم در دوران جنگ تا ۷۲ ساعت به راحتی نمی‌خوابیدیم، ولی الان نمی‌توانیم. سن که بالا می‌رود احتیاط و توجه به دستگاه‌های نظارتی و دادگاه به ذهن می‌آید، اما وقتی که جوان هستی اصلاً دادگاه را قبول نداری و می‌روی کار خود را انجام می‌دهی. وزیر جوان ما هم کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد. این وزیر می‌شود نه این‌که کسی که حساب می‌کند که پس از پایان دولت به کجا می‌رود.(جزئیات بیشتر)
«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات نیز امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح سه پروژه پژوهشگاه فضایی ایران، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنها در این زمینه گفت: از ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول کاریم تا در این شرایط دشوار اقتصادی، گرهی از مشکل مردم باز کنیم، بخصوص بحث توسعه زیرساختهای اشتغال در بخش فناوری اطلاعات، بنابراین وقتی برای پرداختن به این حواشی نمانده و توجه به این حواشی به سود مردم نخواهد بود. پرداختن به حاشیه‌ها باعث می‌شود از مأموریت خود دور بمانیم و شخصا نمی‌خواهم وارد این مسائل حاشیه‌ای شوم.(جزئیات بیشتر)
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور نیز دیروز خطاب به آذری جهرمی گفت: شخص وزیر ارتباطات یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که جهت پاکسازی فضای مجازی همکاری نکرده و نمی‌کند، مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می گذارد و با دستور موکد رهبری مقابله می کند. (جزئیات بیشتر)
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در واکنش به شکایت دادستان از وزیر ارتباطات نوشت:

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.