سپاسگزاری آقای خسرو سیف دبیر حزب ملت ایران

یکشنبه, 28ام دی, 1399
اندازه قلم متن

پاینده ایران                                      سپاسگزاری

دوستان عزیز، هم ‏اندیشان گرامی و همراهان بزرگوارم!

با درودهای فراوان! فرصت را مغتنم شمرده از بیمارستان، مراتب سپاس خود را از پیام‏ها و تماس‏های تلفنی پر مهر و محبت شما سروران، به مناسبت زادروزم تقدیم‏تان می‏کنم.

سروران! در درازای سال‏ها مبارزه در کنار بزرگواران میهن‏ پرستی که بودن در کنارشان افتخار بزرگی بود که با اندوه، ترک‏مان کرده ‏اند و شما دوستان گرامی و هم ‏اندیشان بزرگوار، آموزه‏ های فراوان به تجربه آموخته ‏ام، که هیچ دل نگرانی جز استقلال، آزادی و اجرای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض ‏های گونه‏ گون در میهن‏مان نداشته و ندارم.

سروران عزیز! اکنون که در بستر بیماری هستم؛ بر این باورم مبارزه‏ ایی ملی تنها با همبستگی ملی هم ‏میهنان داخل و خارج که به حاکمیت ملی، استقلال، آزادی، حقوق بشر و روابط دوستانه منطقی با دولت‏های دیگر بر اساس احترام متقابل، امکان ‏پذیر است. سیاست‏های نسنجیده کاربدستان در اثر سیاست تک صدایی و عدم درک درست از جهان امروز، گم کردن جای دوست و دشمن، نفع‏پرستی‏ های کاربدستان نالایق و تقسیم ملت به انسان‏های درجه اول (خودی) و درجه دوم (غیر خودی)، زندگی سخت و رنج‏آوری را به مردم تحمیل کرده است. امید از تاریخ بیاموزیم! ایرانیان باید در اثر همبستگی راستین ملی به دور از خودخواهی ‏ها ی فردی، گروهی و فکری، با مقاومت، به دور از خشونت، در برابر ناکارآمدی کاربدستان داخلی و تجاوز خارجی متجاوز، از استقلال و تمامیت ارضی کشور، آزادی و حقوق بشر تا نیل به حاکمیت راستین ملی از پای ننشینند.

در پایان بار دیگر از اظهار مهر دوستان، نهایت سپاس خود را تقدیم می‏کنم. با آرزوی سربلندی ایران.

    خسرو سیف

تهران- ۲۷دی‏ماه ۱۳۹۹

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.