واکنش وزارت خارجه به ماجرای بی‌احترامی لاوروف به امیرعبداللهیان

جمعه, 11ام فروردین, 1402
اندازه قلم متن

response.jpg

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به برخی حواشی مطرح شده در خصوص دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از روسیه، تصریح کرد: برخی که با انگیزه‌های مختلف اصولاً از ارتباطات و تبادل هیأت‌های ایران با طرف‌های مختلف نگرانند، دنبال حاشیه‌سازی‌های ناشیانه هستند.

به گزارش «انتخاب»؛ «ناصر کنعانی» در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برخی حواشی مطرح شده در خصوص دیدار اخیر وزیر امور خارجه کشورمان از روسیه اظهار داشت: بطور طبیعی رئیس هیأت دقایقی در داخل خودرو منتظر ملحق شدن دیگر اعضای اصلی هیأت همراه می‌ماند و در هوای بارانی مسکو همتای او نیز در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: برخی که با انگیزه‌های مختلف اصولا از ارتباطات و تبادل هیأت‌های جمهوری اسلامی ایران با طرفهای مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی‌های ناشیانه هستند، خصوصا در شرایطی که با سفری بسیار موفق و دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و راهبردی و موضوعات مهم منطقه‌ای هم مواجه شوند. مذاکرات عمومی، خصوصی، کنفرانس خبری و دور بعدی مذاکرات دو هیأت حدود ۴ ساعت در فضایی بسیار مثبت و مذاکراتی جدی انجام می شود و از دیدارهای بسیار نتیجه بخش دو وزیر خارجه بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه از حاشیه سازان خواست گزارش منتشر شده توسط سایت وزارت امور خارجه روسیه مشتمل بر اظهارات وزیر خارجه این کشور در خصوص اهمیت و موضوعات بسیار مهم مطرح شده در گفتگوهای مفصل دو وزیر امور خارجه را نیز ملاحظه کنند.

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.