مردم می گویند «دست همه شان در یک کاسه است» آقایان؛ از آن بخوربخورهای میلیاردی خجل نیستید؟

دوشنبه, 19ام اسفند, 1392
اندازه قلم متن

tuman

خب، مبارک است. به قول معروف «گل بود به سبزه هم آراسته شد» و یا «هر دم از این باغ بری می رسد، (از دولت مهروز سابق!) تازه تر از تازه تری می رسد»! «تازه ترهایی» که ظاهرا و تا چند سال آینده هم باید شاهد رسیدنشان باشیم تا فقط به خود بگوییم: معلوم نیست ۸ سال بر سر منافع و منابع این کشور چه بلایی آوردند که هر روز در باره شاهکارها و دسته گل هایشان خبر تکان دهنده ی تازه ای منتشر می شود و تیتر اول رسانه ها شود!

قبل از پرداختن به اصل مطلب و سخن با نمایندگان مدعی پایداری در مجلس خبر زیر که توسط یک سایت اصولگرا منتشر شده را بخوانید: «شنیده ایم دریافت کننده حق ماموریت ۱۲ میلیارد تومانی مدیری از استان فارس و از دستگاهی مرتبط به امور کشاورزی و دامداری بوده است. وی و معاونانش از سال ۸۹ تا ۹۲ بابت سفرهای خارجی انجام نشده، حق ماموریت، هزینه هتل و حق غذا دریافت کرده اند. البته وی چند سفر آفریقایی را در این سال ها انجام داده بود که هزینه های آن را دریافت کرده بود!»

گفتنی اینکه آقای ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور روز یکشنبه گذشته در همایش اقتصاد مقاومتی گفته بود: «در یکی از استانها فردی ۱۲ میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین ۵۳۰ میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است!»

خب، مبارک است. به قول معروف «گل بود به سبزه هم آراسته شد» و یا «هر دم از این باغ بری می رسد، (از دولت مهروز سابق!) تازه تر از تازه تری می رسد»! «تازه ترهایی» که ظاهرا و تا چند سال آینده هم باید شاهد رسیدنشان باشیم تا فقط به خود بگوییم: معلوم نیست ۸ سال بر سر منافع و منابع این کشور چه بلایی آوردند که هر روز در باره شاهکارها و دسته گل هایشان خبر تکان دهنده ی تازه ای منتشر می شود و تیتر اول رسانه ها شود!

در همین رابطه خوب است به نمایندگان گروه پایداری (حامیان احمدی نژاد در مجلس) که این روزها تمام هم و غمشان شده است احضار، بازخواست، سین جیم، تذکر، کارت زرد و تهدید به استیضاح وزیران ۶ ماهه دولت روحانی به مردم بگویند درباره این بخوربخورهای میلیاردی در دولت محبوبشان چرا مهر سکوت برلب زده اند؟!

چر کمیته تحقیق و تفحص تشکیل نمی دهند؟! حیف و میل ۱۲ میلیارد آن هم در یک استان و توسط یک مدیر رده چندم دولت محبوب آقایان، ارزش این را نداشت که خشک و خالی، حرفی می زدند و از حقوق مردم دفاع می کردند؟! واقعا اعلام رسمی این خبر که «مدیری ۵۳۰ میلیون تومان پول غذایش» سند زده و « ۱۲ میلیارد» بابت ماموریت نرفته از جیب این ملت مظلوم، این جوانان بیکار، آن کارتن خواب ها، آن کودکان معصوم خیابانی و میلیون ها شهروند زیر خط این مملکت گل و بلبل کافی نیست که از خدا طلب مغفرت کنید و عرق شرم و خجالت بر پیشانی هایتان بنشیند؟

البته مردم از من روزنامه نگار بهتر می دانند دغدغه این حضرات، منافع مردم و جامعه نیست که اگر این گونه بود درباره دهها پرونده این چنینی که در ۸ سال گذشته به وقوع پیوست و بسیاری از آنها اصلا رسانه ای نشد و افکار عمومی را از اطلاع رسانی محروم کرده اند، یک گام ناچیز توسط آقایان به اصطلاح پایداری برداشته می شد.

نمایندگانی که این روزها به خاطر تعویض یک مدیر رده چندم توسط دولت جدید چنان رگ های گردنشان برافروخته می شود و یا بابت انگلیسی صحبت کردن وزیرخارجه! او را به مجلس احضار می کنند به مردم پاسخ دهند که درباره پرونده های دهها حیف و میل میلیاردی افشاء شده و دهها مورد اعلام نشده چه گام هایی برداشته اند؟!

۱- نمایندگان پایدار بگویند درباره پرونده بیمه چه کسانی را به مجلس احضار کرده اند؟

۲- در مورد انتقال ۱۶ میلیارد تومان از حساب ریاست جمهوری بابت دانشگاه دوستانشان چه کرده اند؟

۳- درباره بابک زنجانی و میلیاردها پول بی زبان این ملت و بیت المال چه کرده اند؟

۴- ماجرای سازمان تامین اجتماعی به کجا رسید؟! چرا حساسیتی نسبت به آن ندارید؟! نتیجه تحقیق و تفحص مجلس را چرا با سکوت سرپوش نهادید؟!

۵- …………….

واقعا این ها و دهها مورد از حیف و میل میلیاردی سرمایه های این کشور و این ملت یعنی به اندازه تغییر یکی از مدیران رده چندم کشور توسط دولت جدید که به خاطرش وزیر را به مجلس احضار می کنید، ارزش پیگیری نداشته و ندارد؟! از همه مهمتر شما که این ۶ ماه صبح تا شب به فکر اجرایی کردن پروژه «جان به لب رساندن دولت روحانی» هستید چرا ۸ سال در مقابل آن همه حیف و میل سرمایه های ملت مهر سکوت بر لب زدید و لام تا کام سخنی نگفتید؟ پس به مردم حق نمی دهید این روزها در کوچه و بازار بگویند «دست همه شان در یک کاسه است»؟!
از: آینده آنلاین


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.