١۶ آذر؛ آغاز جنبش دانشجوئى در جهت آزادى و دموکراسى

جمعه, 10ام آذر, 1391
اندازه قلم متن


۱۶ اذر روز رستاخیز اندیشه هاست، روزی که دانشجویان شجاعانه در مقابل استبداد ایستادند و بهترین های خود را به ملت ایران تقدیم کردند.

١۶ آذر روزى که یادآورى میکند چگونه نهال مبارزه با استبداد بیش از نیم قرن پیش در دل دانشگاه تهران جوانه زد و با خون و تلاش دانشجویان در ١۶ آذر سال ١٣٣٢ نهالى شد که اکنون به درختى تنومند تبدیل شده است . و اینچنین شد که دانشجویان نسلهاى بعدى نیز در تیر ماه ٧٨ و٨٨ در برابر استبداد دینی قد علم کردند تا آزادی و دموکراسی در ایرانمان گسترده گردد.

اکنون جنبش دانشجوئى به یکى از ارکان اصلی جنبش آزادیخواهى مردم ایران تبدیل شده وحکومت استبدادى نیز با آگاهى از این مسئله با ایجاد قوانین ویژه در محیط دانشگاه ، همواره به سرکوب دانشجویان آزادیخواه پرداخته است. حذف چندین رشته دانشگاهى ،تفکیک جنسیتى در اکثر دانشگاهها ، ستاره دار کردن دانشجویان و… اینها فقط بخشى از اقدامات نظام ولایتى فقاهتى در جهت مقابله با طلایداران آگاهی و راه آزادی است. در راه مبارزه با استبداد دینی، هر روز شاهد شکنجه و آزار زندانیان سیاسی و عقیدتی در زندانهای جمهورى اسلامى هستیم، مجید توکلى از دانشجویان ستاره دار زندانى پس از گذشت ماهها هنوز ممنوع الملاقات است و اعتصاب غذاى نسرین ستوده هنوز ادامه دارد و خبر درد آور کشته شدن ستار بهشتى وبلاگ نویس در زیر شکنجه واعدام های روز افزون همه دلیل ان است که نظام جهل پرور فقاهتی برای ماندن حاضر است دست به هر جنایتى بزند.

حال وظیفه تمام انسانهاى آزاده در سراسر جهان است که جهت افشاى جنایات نظام ولایتى فقاهتى و یاری آزادگان در بند جمهوری اسلامی بشتابند. در همین راستا صداى موج سبز ،جنبش سبزلندن با گرامیداشت کشته شدگان راه آزادى در این روز تظاهراتى در لندن – میدان پارلمان بر گزار میکند. از تمامى ایران دوستان و آزادگان سراسر بریتانیا دعوت به عمل مى آورد تا ضمن شرکت در این تظاهرات ، حمایت خود را از تمامى آزادیخواهان بویژه زندانیان سیاسی در بند جمهورى اسلامى را اعلام نمایند.
همراه شو اى عزیز
زمان: پنجشنبه ۶/١٢/٢٠١٢- ازساعت ٣ الى ۵ بعداز ظهر
مکان: لندن- میدان پارلمان
براى کسب اطلاعات بیشتر به سایت و فیس بوک صداى موج سبز که آدرس آن در ذیل آمده مراجعه نمائید.
WWW.green wave voice
Facebook/green wave voice-صداى موج سبز
تلفن:٠٧٨٨۶۶۶٢٠۵٧


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.