افزایش رفت‌وآمدهای برون‌شهری در ایران به رغم هشدارها

چهارشنبه, 28ام اسفند, 1398
اندازه قلم متن

مرکز مدیریت راه‌ها در ایران می‌گوید به‌رغم هشدارها و تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نکردن شهروندان، تردد در راه‌های برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته، افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا چهارشنبه با استناد به گزارش مرکز مدیریت راه‌ها می‌نویسد بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۳۹ سیستم ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، تردد خودروها نسبت به روز قبل هشت‌دهم درصد افزایش نشان می‌دهد.

این گزارش نمی‌گوید دقیقاً چه تعداد خودرو در جاده‌های برون‌شهری تردد کرده‌اند.

آزادراه کرج – قزوین، آزادراه تهران – کرج، آزادراه قزوین – کرج، آزادراه تهران – ساوه و محور تهران – شهریار دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

مرکز مدیریت راه‌ها تأکید دارد که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و پایانه‌ها کنترل می‌شود و در صورت مشاهده علائم اولیه از تردد مسافران جلوگیری خواهد شد.

افزایش تردد در ایران در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان جهانی تاکید دارند برای جلوگیری ابتلای همزمان شمار زیادی از شهروندان که سیستم درمانی کشورها را مختل می‌کند، شهروندان باید اقدام به قرنطینه خانگی خود کنند.

بر اساس آمار رسمی که ۲۸ اسفند، از سوی وزارت بهداشت ایران اعلام شد با درگذشت ۱۴۷ نفر دیگر در ایران به خاطر ویروس کرونا، جمع کل آمار رسمی قربانیان کرونا در ایران به ۱۱۳۵ نفر رسیده است.

بر اساس آماری که رادیو فردا از اظهارات پراکنده مقام‌های رسمی محلی و منابع وزارت بهداشت به‌دست آورده‌است، ۱۷۷۴ نفر در ۳۰ استان ایران بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.