استقرار نیروهای ضدشورش و خودروهای یگان ویژه در میدان آزادی تهران

چهارشنبه, 30ام تیر, 1400
اندازه قلم متن

با استقرار تعداد زیادی خودرو و موتورسوار یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در میدان آزادی تهران، جو امنیتی در این منطقه از پایتخت ایران حاکم شده است.

بر اساس ویدیوهای منتشرشده و گزارش کاربران رسانه‌های اجتماعی، این نیروهای ضدشورش از بامداد روز چهارشنبه در این میدان اصلی تهران حضور داشته‌اند.

 

هنوز مقام‌های نیروی انتظامی یا وزارت کشور در این باره توضیحی ارائه نکرده‌اند، اما روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه شمار زیادی از شهروندان در ایستگاه مترو صادقیه در تهران در حمایت از اعتراضات خوزستان شعارهایی علیه علی خامنه‌ای و جمهوری اسلامی سر دادند.

همچنین عصر سه‌شنبه در تهران گروهی از فعالان مدنی با برگزاری تجمعی مقابل وزارت کشور ضمن حمایت از اعتراض‌ها در خوزستان، سرکوب معترضان را محکوم کردند.

شاهزاده رضا پهلوی در پیامی خطاب به بدنه نیروهای نظامی و انتظامی کشور گفته است که حق تیراندازی به روی مردم و جوانان را ندارند.

در ششمین شب اعتراضات شهرهای خوزستان به بی‌آبی، سه‌شنبه شب مردم شهرهای اهواز، ایذه، سوسنگرد، شوشتر، خرمشهر، آبادان، بهبهان، رامشیر، ویس، دارخوین، ماهشهر، و مناطقی از دزفول تظاهرات کردند و با کشته شدن دست‌کم دو معترض در ایذه شمار کشته‌شدگان اعتراضات به بی‌آبی در خوزستان به پنج نفر رسید.

از: ایران اینترنشنال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.