بازداشت شهروندان در رشت و اهواز

شنبه, 30ام مرداد, 1400
اندازه قلم متن


بازداشت یک زن توسط پلیس اطلاعات و امنیت اهواز

خبرگزاری هرانا – پلیس اطلاعات و امنیت اهواز از بازداشت یک زن به دلیل آنچه “هنجارشکنی” خوانده است خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، یک شهروند در اهواز به دلیل آنچه که “هنجار شکنی” عنوان شده است، توسط پلیس اطلاعلت و امنیت اهواز بازداشت شد.

پلیس اطلاعات و امنیت اهواز بدون اشاره به هویت این شهروند و جزییات بازداشت مدعی شده است که وی دچار اختلالات روانی بوده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

استان گیلان؛ بازداشت یک شهروند به دلیل انتشار تصاویری در فضای مجازی

خبرگزاری هرانا – رئیس پلیس فتا استان گیلان، از بازداشت یک شهروند در یکی از شهرهای این استان به دلیل آنچه که انتشار “فیلم و تصاویر نامتعارف” خوانده است خبرداد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، رئیس پلیس فتا استان گیلان، از بازداشت یک شهروند در یکی از شهرهای شرق این استان خبر داد.

امیرحسین نقی‌مهر در خصوص دلایل بازداشت این شهروند مدعی شد: “طی رصد و پایش به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا استان گیلان، مشخص شد شخصی با ایجاد یک صفحه در اینستاگرم، اقدام به انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف اخلاقی کرده است”.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مالک صفحه اینستاگرامی مذکور که ساکن یکی از شهرهای شرق استان گیلان بود، مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی متهم بازداشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان مدعی شد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس، به جرم انتسابی خود اعتراف کرد و نهایتا پرونده این شخص جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.