پلیس راهور تهران: تست‌ مواد مخدر رانندگان ۵۰ درصد مثبت است

دوشنبه, 7ام بهمن, 1392
اندازه قلم متن

سردار رحیمی گفت: متاسفانه رفتارهای بسیار خطرناکی از بعضی رانندگان ما سر میزند.

آفتاب: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی کشته‌های تصادفات در تهران گفت: این در حالی است که نتیجه ۵۰ درصد تست مواد مخدر رانندگان مشکوک مثبت اعلام شده است.

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز در جلسه هم اندیشی با شرکت‌های بیمه گفت: تعداد کشته های تصادفات تهران از ۱۴۶۰ نفر در سال گذشته به ۸۱۹ نفر در سال‌جاری رسیده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن کاهش تعداد کشته‌های تصادفات در تهران گفت: پلیس آمادگی دارد تا هر طرح و راهکاری که بیمه ها ارایه دهند را در تهران اجرا کند.

سردار رحیمی تصریح کرد: از جمله این موارد پرداخت خسارات در محل تصادفات است که ما آماده اجرای آن هستیم.

فرمانده راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از بیمه‌ها میخواهم که با اختصاص یک تا دو درصد منابع خود، به حوزه پیشگیری ورود پیدا کنند.

وی همچنین به وقوع یک حادثه دلخراش در شب گذشته اشاره کرد و گفت: یک دستگاه موتورسیکلت ۶۰۰cc با سرعت بسیار زیاد در صالح آباد با موانع برخورد و دو سرنشین آن کشته شدند.

سردار رحیمی گفت: متاسفانه رفتارهای بسیار خطرناکی از بعضی رانندگان ما سر میزند.

فرمانده راهور تهران بزرگ گفت: در ۹ ماه ابتدایی ۹۱، از ۴۰۲ تست انجام شده مواد مخدر و مشروبات الکلی از رانندگان تعداد ۱۶۹ مورد مثبت بوده است.

وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه امسال از ۵۲۶ مورد تست انجام شده ۲۷۲ مورد مثبت بوده است.

سردار رحیمی گفت: نیاز است که بیمه ها و سایر دستگاههای برای حل این معضل وارد شوند این در حالی است که این تستها از رانندگان مشکوک گرفته شده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.