بیانیه جبهه ملی ایران-خارج از کشور: درگیری نظامی بین رژیم اسلامی در ایران و اسرائیل مورد تأیید ما نیست

جمعه, 19ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

هموطنان

رژیم اسلامی از هنگام انقلاب سال ۱۳۵۷ ، با شعارهای واهی و ابلهانه «راه قدس از کربلا است» و «اسرائیل باید نابود گردد»، مردم و کشور ایران با جهان متمدن پیشرفته به مصاف کشیده است. مدت ۴۵ سال است با استفاده از دستآوردهای جهان غرب، تجهیزات نظامی خود از جمله تولید موشک و پهپاد را گسترش داده و برعلیه آمریکا، اروپا و بویژه اسرائیل دست عناد بلند کرده و ادامه می دهد. از سوئی با بهدر دادن سرمایه های ملی (مالی و جانی) ملت ۸۵ میلیونی ایران را به ورطه فقر و فلاکت و جنگ و ناامنی و فرار و مهاجرت کشانده است.

مردم ایران در سه دهه گذشته با جنبش های متعدد نشان داده است با رژیم اسلامی همسوئی ندارد. ملت ایران با جنبش سال ۱۳۸۸ «رأی من کو»، جنبش سال ۱۳۹۶، جنبش گرانی بنزین سال ۱۳۹۸ و جنبش سرنوشت ساز ۱۴۰۱ «زن-زندگی-آزادی» و دیگر اقدامات دادخواهانه نشان داده اند که هیچ اعتباری برای رژیم اسلامی قائل نیستند و منتظر فرصت برای عبور از آن ایستاده اند.

پیرو ترور و کشته شدن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، نیروی سرکوب رژیم از جمله سازمانهای اطلاعات و امنیت، با بی آبروئی، بی لیاقتی و بی کفایتی روبرو شده که، بیانگر آنست در کشور ایران برای هیچکس امنیت وجود ندارد. نیروهای امنیتی نظام حتی قادر به تأمین حفاظت از میهمانان کشور در روز تحلیف رژیم جمهور جدید ایران مسعود پزشکیان نشد، در حالی که کشور در بالاترین سطح امنیتی قرار داشت.  در نتیجه این بی لیاقتی و بی کفایتی نیابتی های رژیم در خاورمیانه «محور مقاومت» هم برای پروژه های واهی و غیر قابل اجرایی رژیم  از جمله جنگ با اسرائیل اعتباری قایل نیستند. رژیم برای جبران این بی آبروئی، کشور و مردم ایران را بار دیگر در معرض یک جنگ همه جانبه تمام عیار قرار داده است.

هموطنان: ملت ایران در تاریخ معاصر خود با کشور اسرائیل، یا جهان غرب اختلافی نداشته که به جنگ منتهی شود. در پایان دوران سلسله پادشاهی قاجاریه، با تشویق ابلهانه آخوندهای شیعی آن زمان، ایران با روسیه وارد جنگ شد، شکست خورد که به معاهده ننگین ترکمچای منجر و قسمتی از خاک ایران از بدن ایران جدا شد. همان سناریو را آخوندهای کنونی و در رأس آن علی خامنه ای دنبال میکنند. کشور ایران در حال حاضر امکانات و تجهیزات نظامی کافی برای مبارزه با اسرائیل و بویژه آمریکا  را ندارد. برابر با اطلاع، نظامیان این کمبود و عدم برابری رزمی را به خامنه ای یاداور شده اند، امّا او به طرز جنون آمیزی بر رویارویی ایران با اسرائیل پافشاری میکند.

رژیم اسلامی مدت ۴۵ سال است که حمایت‌های بی‌وقفه‌ی مادی و معنویِ از مردم فلسطین داشته، درحالی که سران دولت خود-گردان فلسطین بارها اعلان داشته اند: اگر دخالت‌های نابجا و نادرست رژیم اسلامی ایران نبود احتمالا با وساطت سازمان ملل متحد و بعضی دولت‌ها، فرصت برقراری صلح و سازش بین اسرائیل و فلسطین تا کنون رخ داده بود.

از طرفی سران سیاسی فلسطین بارها با دشمنان مردم ایران همکاری کرده اند از جمله در جنگ هشت ساله بین ایران و عراق و اشغال شهرهای ایران توسط ارتش صدام حسین، فلسطینی ها در کنار سربازان عراقی برعلیه نیروی نظامی ایران جنگیدند و جنایات جنگی غیرقابل تصوری برعلیه خانواده های ایرانی، بویژه مردم خوزستان انجام دادند. اسماعیل هنیه بعد از اعدام صدام حسین جنایتکار سه روز عزای عمومی در غزه اعلام کرد.

همانگونه که در بالا آمد، درگیری نظامی بین رژیم اسلامی ایران و اسرائیل بسیار خطرناک و مورد تأیید مردم ایران نیست.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور هرگونه درگیری نظامی که آیت الله خامنه ای و یارانش بین ایران و اسرائیل و منافع کشور های دیگر در منطقه ایجاد کنند را بسختی محکوم میکند. مردم ایران چنین اجازه ای به خامنه ای و یارانش نخواهند داد و به هر قیمتی کشور را از چنگال جمهوری اسلامی نجات خواهد داد.

پاینده مردم ایران زمین

جبهه ملی ایران – خارج از کشور

۸ اوت ۲۰۲۴ – مطابق با ۱۸ امرداد ۱۴۰۳


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.