تاکید خامنه‌ای بر توسعه فعالیت‌های نظامی و اطلاعاتی سپاه پاسداران

یکشنبه, 21ام مهر, 1398
اندازه قلم متن

رهبر جمهوری اسلامی در دانشکده افسری سپاه پاسداران در روز یکشنبه، ۲۱ مهر

رهبر جمهوری اسلامی خواستار توسعه اقدامات سپاه پاسداران در زمینه‌های نظامی و اطلاعاتی شد

رهبر جمهوری اسلامی خواستار توسعه اقدامات سپاه پاسداران در زمینه‌های نظامی و اطلاعاتی شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، رهبر جمهوری اسلامی روز یکشنبه، ۲۱ مهر، در بازدید از دانشکده افسری سپاه پاسداران خطاب به نیروهای این نهاد گفت: «ببینید امروز در همه‌ زمینه‌های نظامی و اطلاعاتی چه لازم دارید و به سراغ آن بروید».

وی تاکید کرد که ابزار نظامی سپاه پاسداران باید «به‌روز» باشد و در داخل ایران تولید شود.

رهبر جمهوری اسلامی گفت: «این ابزار باید تولید و ابداع داخل باشد و با برخورداری از تنوع، همه‌ی نیازها در زمین، آسمان، فضا، دریا، مرزها و در داخل کشور را تأمین کند که البته امروز حتی فضای مجازی نیز جزو ابزارهای لازم است.»

آقای خامنه ای همچنین اعلام کرد که «ملت ایران» مقابله با آمریکا و اسرائیل را «وظیفه‌ خود می‌داند و کوتاه نیامدن در مقابل آمریکا و فشارهای مختلف دشمنان بر همین اساس صورت می‌گیرد».

رهبر جمهوری اسلامی روز چهارشنبه، ۱۰ مهر، نیز در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران از آنان خواسته بود که آمادگی خود برای مواجهه با «حوادث بزرگ» را «حفظ کنند».

سخنان رهبر جمهوری اسلامی پس از افزایش تنش‌ها بین ایران و آمریکا و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال درگیری نظامی بین دو کشور مطرح می‌شود.

این سخنان همچنین پس از حملات به تأسیسات نفتی آرامکو انجام می‌شود. آمریکا و عربستان سعودی ایران را به نقش داشتن در این حملات متهم می‌کنند، اما مقامات جمهوری اسلامی این اتهام را رد کرده‌اند.

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.