«هیچ‌کس» اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق را تکذیب کرد

شنبه, 26ام فروردین, 1402
اندازه قلم متن

سروش لشکری مشهور به «هیچکس»، رَپر ایرانی

رادیو فردا

سروش لشکری، خواننده شناخته‌شده رپ که با نام هنری «هیچ‌کس» فعالیت می‌کند، در پاسخ به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق تاکید کرد که این گروه را «فرقه» می‌داند و با ایدئولوژی آن مخالف است.

هیچ‌کس در رشته‌توییتی در روز شنبه، ۲۶ فروردین، تأیید کرد که پدر و مادر همسرش از سال‌‌ها پیش حامی سازمان مجاهدین خلق بوده‌اند، اما او و همسرش نه‌تنها با گرایش سیاسی آن‌ها موافق نیستند، بلکه حتی همسرش تلاش‌های زیادی برای «انصراف» والدین خود برای دست کشیدن از حمایت از این گروه انجام داده که تاکنون بی‌اثر بوده است.

مهدیار آقاجانی، از اعضای گروه موسیقی «ملتفت»، روز جمعه در توئیتی با انتشار عکس‌هایی از پدر و مادر همسر هیچ‌کس، دلیل جدایی او از گروه موسیقی گفته‌شده را که از آن با عنوان «اخراج» نام برده، «رابطه» این خواننده با سازمان مجاهدین خلق اعلام کرده بود.

در پی انتشار توئیت آقای آقاجانی، شماری از کاربران توئیتر حامی جمهوری اسلامی به انتشار پستی‌هایی مبنی بر ارتباط هیچ‌کس با سازمان مجاهدین خلق و همکاری سیاسی او با این گروه پرداختند و به اتهامات مطرح‌شده دامن زدند.

 


سروش لشکری در توئیت خود در واکنش به این اتهامات نوشته است که مهدیار آقاجانی از ده سال پیش از حمایت والدین همسرش از سازمان مجاهدین خبر داشته، اما این موضوع را هم‌اکنون «به صورت هدفمند و به دلیل اختلافات کاری» که این خواننده به آن اشاره کرده، مطرح کرده است.

رپر معروف به «هیچ‌کس» در ادامه تأکید کرده که گروه موسیقی ملتفت را خود و به دلایلی که از آن با عنوان «رفتار غیراخلاقی و فرقه‌ای» نام برده که با «ارزش‌های» او در «تضاد» بوده، ترک کرده است.

سروش لشکری با نام هنری هیچ‌کس از خواننده‌های شناخته‌شده اعتراضی ایران در سبک رپ است. نخستین آلبوم رسمی او با نام «جنگل آسفالت» در سال ۱۳۸۵ منتشر شد.

هیچ‌کس در فیلم «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» ساخته بهمن قبادی که به موضوع گروه‌های موسیقی زیرزمینی در ایران پرداخته بود و در سال ۱۳۸۸ پخش شد، حضور داشت و ترانه «یه روز خوب میاد» که واکنش او به حوادث پس از انتخابات جنجال‌برانگیز ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ بود، از پرطرفدارترین ترانه‌های منتشرشده سیاسی در آن زمان به‌شمار می‌رود.

او یک سال پس از خروج از ایران یعنی در سال ۱۳۸۹ گروه ملتفت را با همکاری چند موزیسین و خواننده رپ تشکیل داد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها: ,

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.