ترقی: مدعی‌العموم با شبکه تخریب روحانیت برخورد کند/ شبکه تخریب در کنار زدن نیروهای انقلابی از مجلس خبرگان ناکام ماند

شنبه, 15ام اسفند, 1394
اندازه قلم متن

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: از رئیس قوه قضائیه که خود نیز هدف حربه شبکه پیچیده تخریب بود می‌خواهیم که به‌عنوان مدعی‌العموم این شبکه پیچیده، برنامه‌ریزی شده و تشکیلاتی را شناسایی و با آن برخورد کند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، به تحلیل و بررسی آنچه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صورت گرفت پرداخت و اظهار داشت: اسفندماه سال گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان به موضوع اسلام حداقلی و اسلام حداکثری اشاره کردند.

وی افزود: جریانی در کشور که خود را طرفدار اسلام حداقلی می‌داند با همکاری پیچیده جریانات خارج از کشور تلاش گسترده و وسیعی برای مقابله با روحانیت انقلابی طرفدار فقه سیاسی حضرت امام(ره) دنبال کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: این جریان، جریانی بود که تلاش می‌کرد که روحانی که مخالف سکولاریزه و لیبرالیزه کردن فرهنگ عمومی کشور است، به شکل‌های مختلف از صحنه سیاسی کشور خارج کند.

ترقی با بیان اینکه یکی از راه‌ها برای از صحنه خارج کردن روحانیون موافق فقه سیاسی امام تأثیرگذاری بر انتخابات بود، گفت: جریانی در داخل در آستانه انتخابات به‌صورت شبکه‌ای سازمان‌یافته در جهت تخریب شخصیت‌های روحانی عمل کرد و سعی کرد این شخصیت‌ها را در چشم مردم تحقیر و تضعیف کند تا مردم به آنها رأی ندهند.

به گفته وی پروژه شبکه پیچیده تخریب برای تهی کردن مجلس خبرگان از عناصر انقلابی ناکام ماند و مردم در سراسر کشور بار دیگر عناصر انقلابی را برای مجلس خبرگان رهبری برگزیدند و به آنان اعتماد کردند.

ترقی معتقد است که هدف شبکه پیچیده تخریب، صرفاً به حاشیه راندن عناصر انقلابی نیست، بلکه این شبکه با اسلام حداکثری و فقه سیاسی حضرت امام(ره) زاویه دارد.

وی در پایان گفت: از رئیس قوه قضائیه که خود نیز هدف حربه شبکه پیچیده تخریب بود می‌خواهیم که به‌عنوان مدعی‌العموم این شبکه پیچیده، برنامه‌ریزی شده و تشکیلاتی را شناسایی و به عنوان عواملی که به دنبال منحرف کردن انقلاب هستند، برخورد کنند.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.